Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DM

Aretta

21. 12. 2010 23:20
Tak dnes nic?

Vysledováno, že lehce po 23.hodině vychází erotický cyklus na dobrou noc, zvaný Jen tak...;-)

0 0
možnosti
IP

deviv

22. 12. 2010 0:06
Re: Tak dnes nic?

R^R^;-D;-D taky čekám ;-D;-D

0 0
možnosti
IP

deviv

21. 12. 2010 20:35
Tak jsem se zamyslela,

nevědomky zamračila, posunula brýle, vzala na pomoc šachovnici, rozmístila figurky a snad konečně pochopila ;-D;-D;-DR^

0 0
možnosti
KB

ladyevil_cz

21. 12. 2010 20:39
Re: Tak jsem se zamyslela,

;-D Píšu blbě...fakt nechápu, co všichni máte s tím přemýšlením? 8-o ;-D R^

0 0
možnosti
DM

Aretta

21. 12. 2010 15:41
Tak dnes jsou na mě

i příspěvky v diskusi ěnjako náročný...i nějako;-D

0 0
možnosti
KB

ladyevil_cz

21. 12. 2010 16:27
Re: Tak dnes jsou na mě

;-D Kdysi bylo nedorozumnění jedno pod blogem Mourečky...které se dále táhlo mnoha blogy Maurečky bez mého přispění...a já byl veřejně nařčen ze všech špatností světa...a nepomohla tenkrát ani snaha vysvětli ten velký omyl Maurečce...musel jsem to přejít...a dneska skláním hlavu před Maurečkou, že i po tak dlouhé době jí stojí za to přijít a říct...sekla jsem se...sry R^

0 0
možnosti
EV

Sněhová vločka

21. 12. 2010 15:36
...

bum bum....zas a zas*

0 0
možnosti
KB

ladyevil_cz

21. 12. 2010 16:24
Re: ...

;-D lepšíš se R^

0 0
možnosti
IA

Maura Irena

21. 12. 2010 14:57
Omlouvám se vám, pane Boháčku

Četla jsem jsem Váš blog, velmi pozorně a je to psycho;-D. Tím nechci říci, že by to špatné. Naopak. Jen hůř stravitelné. Možná, že jsem pokrytec, který ví a nechce vidět. nebo mi chybí smysl pro humor. Asi mne přešel, když se některé vaše myšlenky, jak jsem nyní pochopila, zosobňují v některých činech, lidí jinak usměvavých a nenápadných.Ale zmátl jste mi nějak závity, protože jsem jiného bloggera oslovila vaším nickem, což se mi nestává. Za to se vám omlouvám. Jinak vám přeji, aby se vám splnilo to, po čem toužíte :-/. A děkuji vám za jistý, ďábelský zážitek. Jste dobrý autor! R^

0 0
možnosti
KB

ladyevil_cz

21. 12. 2010 16:23
Re: Omlouvám se vám, pane Boháčku

V čímž jsme si vysvětlili i jistá nedorozumění ohledně údajného mého stalkingu vůči Tobě, mourečko...je pravdou, že mi Tvoje podezření poměrně hmm...pejorativně bude správný neutrální výraz...vyjádřené na skle...hodně nadzvedlo mandle...ale nemohl jsem udělat víc, než jsem napsal...a vydejchal to a dále neřešil :) ...a protože jsi nyní tady napsala jasně, že Tě to mrzí...rád se si zase něco od Tebe přečtu, což jsem dlouho nedělal od doby ...hmm...kdy mi věnoval pozornost admin...u Tvého článku:D Už Jen proto, že někdo, kdo Tě pravidelně hodně z dálky čte, mě přesvědčil, abych se Ti pokusil vysvětlit, že se ve mě mýlíš...tak jo...není zapotřebí dále prndat R^

0 0
možnosti
DM

Aretta

21. 12. 2010 13:45
Graf případu

by nebyl? Sem si to musela rozkreslit;-D

0 0
možnosti
KB

ladyevil_cz

21. 12. 2010 13:50
Re: Graf případu

;-D Není nad to nakreslit si pavouka systému řízení a nezapomenout obsadit každou nožičku...tady to znamená 3 nožičky amputovat ;-)

0 0
možnosti
PM

hanina.

21. 12. 2010 10:09
musela jsem číst....

třikrát! slovy třikrát! než jsem tu zapeklitost vztahů - snad - správně rozluštila...se tý Trojjedinosti nezbavím(e)R^;-D

...že se v tom ale - ďábelsky - vyznáš;-)

šikovně napsané...zase musím napsat...že... jsme boží (klíííd...já můžu, přeci) tým;-)R^;-D

0 0
možnosti
KB

ladyevil_cz

21. 12. 2010 10:21
Re: musela jsem číst....

;-O omfg...vztahy jsou jasně načrtnuté s ďábelskou lehkostí přeci ;-D ;-D ;-D Tolik postav tam zase není...jedna ubyla nebo byla ubyta (možno i ubita) hned na začátku, aktivní jsou vlastně jen tři, další dvě jsou do počtu bez charakteristiky :-P V No...oni ty aktivní postavy taky nemají charakter...lháři ;-D

0 0
možnosti
B

Bobrufka

21. 12. 2010 9:12
Ten závěr tě zase usvědčil

:-), nejseš tak špatnej :-P

0 0
možnosti
B

Bobrufka

21. 12. 2010 9:14
Re: Ten závěr tě zase usvědčil

jo...a tahle fotka dost dobrá...ještě implantovat růžky...;-D

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS