Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
B

Bobrufka

17. 1. 2011 9:38
Za všechny minulé články bez diskuzí karma,

jsi ďábelsky nadaný pisatel R^;-D

0 0
možnosti
KB

ladyevil_cz

17. 1. 2011 9:44
Re: Za všechny minulé články bez diskuzí karma,

;-D Borůvko ;-) kdepak...slohovka k pobavení, ale děkuji R^

0 0
možnosti
PM

hanina.

17. 1. 2011 9:08
a

dýchal jsi si nebo nedýchal?R^;-D

(můžu napsat boží, když to  je...lidské téma?;-))

R^*

0 0
možnosti
KB

ladyevil_cz

17. 1. 2011 9:43
Re: a

;-D Byl jsem nakrknutej i jsem se řehtal tomu závěrečnému paradoxu;-D 

Můžeš napsat boží, i když jsem čert :-P ;-D

0 0
možnosti
OU

17. 1. 2011 8:19
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
KB

ladyevil_cz

17. 1. 2011 8:47
Re: všechno, co lze

:-) No, já se také nespálil :) Jak píšu, je mi jasné, jak tahle komunikace mailová vznilkla, ale hezky seřazená působí jako pěst na oko, jako rudý šátek na bejka:) Jinak, po netu i některé potraviny...nebo spíše...pochutiny...vybraný chlast, kafe, pro Tebe třeba aktuálně z Německa za poloviční cenu kojencké dokrmování nebo krmení, batolecí strava, pleny a dětská kosmetika :) Ale k pečivu a mléku a ovoci a zelenině jsem se ještě nedopracoval ;-D

0 0
možnosti
IJ

India

17. 1. 2011 8:05
Mé nadšení z eshopů vyprchalo poté

co mě podvedli Poláci a Au*kro se svým programem pro ochranu zákazníků se postavili za ně, aniž to jakkoli vyšetřovali. Jsem znechucená. Jinak mám ty samé zkušenosti a dávám karmu. ;-€;-O

0 0
možnosti
KB

ladyevil_cz

17. 1. 2011 8:51
Re: Mé nadšení z eshopů vyprchalo poté

;-D India:)Ale jsi to špatně pochopila...já mám vesměs pozitivní zkušenosti z eshopů...jen mě při vší opatrnosti dostala běžná věc...někdo zapomněl odstranit ze stránek výrobek (u serveru, kde se to stalo, nepřepokládám úmysl u takové blbosti zkoušet nalákat zákazníka na výrobek a cenu), takže jen opomění a pak následovala komunikace, při které pravá ruka nevěděla, co dělá levá a do toho ještě email robot ;-D Aukro, nemám problém, stejně jako Ebay...podvodníky najdeš všude, stane se, ale obecně jsem zastánce tohoto nákupu, i když jsem si z něj udělal legraci...plně mi takto nakupovat vyhovuje spoustu věcí...

0 0
možnosti
AS

viveka

17. 1. 2011 6:36
Dobrýýý :-))))))))))))))))))))))))))

Mé nadšení z eshopů ochladlo, když jsem na "tisknulevně" koupila skutečně levně náplň do tiskárny, která neudělala ani ťuk. :-)

0 0
možnosti
KB

ladyevil_cz

17. 1. 2011 7:47
Re: Dobrýýý :-))))))))))))))))))))))))))

;-D Já dál zůstanu u eshopu...jen mne fakt dorazila ta komunikace, která souvisí s automatikou a lidským faktorem a působila v závěru fakt jako když si ze mě utahujou;-);-D

0 0
možnosti
GI

Gwendolyn I.

17. 1. 2011 6:14
Uz zase mame diskuse?

0 0
možnosti
KB

ladyevil_cz

17. 1. 2011 7:51
Re: Uz zase mame diskuse?

;-DŠpatně formulováno, kotě;) Možnost říct mi svůj názor byla zachována stále přes vzkaz...a já reagoval na každý buď mailem nebo na sklo pod jiný blog...tuto formu diskuse jsem pustil k tématu, které není ani mou noční říkankou na skle ani výplodem fantasy, výblitkem fantazie, nazvi jak chceš:) Až zase bude forma taková, o jaké jsem teď mluvil, tento způsob diskuse zavřu s klidem v srdci;-) Jinak rád tě vidím:-)

0 0
možnosti
C

Camino

17. 1. 2011 4:30
Jsou Pisarky v Brne???

Zatim jsem mela dojem, ze dible je z Prahy....

Na netu jsem pouze na "stockmarketu", takze prichazim o veskery majetek....mam pocit, ze jsem vykoupila veskery uran na severoamerikem kontinentu a potratila vsechny dukaty, takze se nepokousim o nic jineho. Jsem Vam vdecna za vsechna devcata (krcmarka, slunicko,Aretta, motylek, Lady Gwendoline a ostatni), ze muzeme vyjadrit, jak rady Vas zde vidime....R^R^R^R^

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS