Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

deviv

20. 1. 2011 16:03
Hele ívle

Ty snad fakt bydlíš ve stejným baráku, nejenže Tvá (ex)drahá používá stejnou frázi jakou ty slýchám často, v takové kvalitě, jako bych stála vedle postele, ale ještě k Tobě chodí stejná "čůza" pošťácká.......buď rád, že nemusíš jezdit na poštu s duokočárem neprojetivším skrz úzké vstupní dveře, bez otevření druhého křídla, nevynesivším ho do prvního patra, kde sídlí nově zrekonstruovaná pošta, která výtahem vozí pouze vozíčkáře, nabízivší za mírný roční poplateček vydat zásilku komukoliv koho si zacvakáš......při spěšné zásilce, kterou po třech dnech luftujou nazpět je mi to stejně k prdu. Já se "zasmála" akorát když mi nesla a nenesla zásilku větších rozměrů s tím, že se jí nevejde do tašky a že mi jí přinese druhý den a druhý den přišla druhá s tím, že má pro mě zásilku, ale nevešla se jí do tašky, tak jestli budu doma zítra...to už sem řvala ;-O karma

0 0
možnosti

ladyevil_cz

20. 1. 2011 18:49
Re: Hele ívle

;-D Ty řveš na pošťačku...karma?;-) Fakt bys chtěla, aby Ti nosili domů průtokáč?;-D Se pak nediv, že se jim nevejde do příručního zavazadla :-P Dík ;-D R^

0 0
možnosti

krčmárka

20. 1. 2011 15:52
Originálne...

;-D...autentické utrpenie(;-() podávaš s humorom, tragihumorom, s kávou a poštárkou... a má to šmrnc!A úspech...R^

0 0
možnosti

ladyevil_cz

20. 1. 2011 18:47
Re: Originálne...

;-D Bolelo ;-) Dík R^ úspěch je relativní pojem V

0 0
možnosti

farsky.blog.idnes.cz

20. 1. 2011 14:09
Dobrýýýý!

Koho budeš milovat příště??? ;-)

0 0
možnosti

ladyevil_cz

20. 1. 2011 14:12
Re: Dobrýýýý!

;-D Včera jsem to prásknul pod předminulým blogem ;-D Ale nevím jistě...mám nabitý program odpolko až do večera a taky bych rád spal ;-) děkuji R^

0 0
možnosti

Tuubeen

20. 1. 2011 13:52
Nevědět, že ne,

řekla bych, že bydlíte s námi. Bylo to včera, co jsem po telefonu ječela na jakéhosi poštovního úředníka, že nebudu platit za opakované doručení, když ten... osoba ..., co vozí balíky, jen hodil lístek do schránky, ač jsem kvůli němu celej den tvrdla doma a teď mám buď zaplatit, nebo  táhnout jedenáctikilovej balík z kilometr vzdálený pošty nejspíš na zádech... Tfuj, ještě vy mi to rozčilení připomínejte! ;-D

0 0
možnosti

Tuubeen

20. 1. 2011 13:54
Re: Nevědět, že ne,

Jo, a ani žádnej fešnej sexy doručovatel tu nechodí, aby mi to kompenzoval (tedy, možná že ten fantom, co háže lístky do schránky, sexy je, ale to holt neposoudím, když ho nikdy nespatřím...). Takže přejícně závidím všem, kdo mají aspoň tu hezkou doručovatelku... R^

0 0
možnosti

petrhajek.blog.idnes.cz

20. 1. 2011 13:52
dost dobrý článek...

nebýt pointy, tak bych kondoloval :-). Takhle gratuluji...

0 0
možnosti

ladyevil_cz

20. 1. 2011 13:54
Re: dost dobrý článek...

;-D ;-D Zipe R^ Dík R^

0 0
možnosti

Zdeněk Burian ml.

20. 1. 2011 13:51
Tedy Boháčku, tenhle seriál se jim daří!

Karma.;-D

0 0
možnosti

ladyevil_cz

20. 1. 2011 13:53
Re: Tedy Boháčku, tenhle seriál se jim daří!

;-D Teda...děkuji...cením ;-) R^

0 0
možnosti

dp11

20. 1. 2011 13:43
Mluvíte mi z duše

Taky jsem měla po operaci achillovky nohu v ortéze a dvě berle a taky nakupovala před Vánoci na netu. Ale byla jsem úspěšnější - po mnoha telefonátech a stížnostech jsem získala číslo přímo na vedoucí balíkové dodejny a domohla jsem se doručení odpolední obchůzkou v pátek. Doiručovatel mi pak vykládal, že mu to vedoucí odsobně donesla k autu na poslední chvíli, asi jsem byla fakt nepříjemná. Nejvíc mě vytočilo, že na webu měli pokus o doručení - neúspěšný - přitom jsem celý den seděla doma. Takže problém není ve Vaší doručovatelce, ale v těch nahoře¨. Jako jejich bývalá zaměstnankyně o tom vím své. :-/

0 0
možnosti

ladyevil_cz

20. 1. 2011 13:52
Re: Mluvíte mi z duše

;-D Sutura achillovky jen v orteze??? Nebo to byl jiný zákrok...řešení vřetene, natržení? :-) Já tu svou...vysněnou doručovatelku...miluju, rozhodně nevyčítám ;-D R^

0 0
možnosti

SYETEY-KOTZOUR

20. 1. 2011 13:21
dobrý :-)

kdyby ta z obrázku měla chvilku nevyužitou (o čemž pochybuju) tak se taky zamiluju;-D I love Česká Pošta;-D

0 0
možnosti

ladyevil_cz

20. 1. 2011 13:28
Re: dobrý :-)

;-D ;-D Vidím to profesionální model...mohu poskytnout url privat formou stránek ;-)

0 0
možnosti

APEG

20. 1. 2011 12:13
Nemiluju poštovní doručovatelku..

..opakovaně nám není schopná doručit jeden dopis. Upozornění ve schránce ani nenechává, proč taky. Sousedce nosí stále dopisy k nám do vchodu, třebaže má na schránce zřetelně napsané jméno.

Balíčky? Pošta - never more!! Jedině přepravní společnost!! Dokonce jsou tak luxusní, že Vám zavolají než přijedou. Přiznám se, že zásilkové obchody, které mají možnost zaslání pouze českou poštou mě vůbec nelákají. ;-D

0 0
možnosti

ladyevil_cz

20. 1. 2011 12:43
Re: Nemiluju poštovní doručovatelku..

;-D No, souhlas...někdy ale nelze jinak ;-) Některý kurýr nejen zavolá jednou...ale i den dopředu, aby se ujistil, že někoho sežene, pak zavolá druhý den, dopřesní hodiny  a navíc bez problémů, pokud zrovna opravdu nejste doma, operativně oproti občance v místě doručení doveze i na jinou adresu R^

0 0
možnosti

Bobrufka

20. 1. 2011 11:01
A ani ses nezeptal, kdo spáchal ten lístek?

A byla zrzavá? ;-D:-P;-)

0 0
možnosti

ladyevil_cz

20. 1. 2011 11:03
Re: A ani ses nezeptal, kdo spáchal ten lístek?

;-D Vlasy s vůní slunce ;-) ne...to nebylo podstatné,kdo...ono to není až tak výjimečné, tahle konkrétní věc, že Tě jako...nezastihnou ;-D

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS