Diskuse

Dialog s... Jezinkou :)

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DM

Aretta

8. 3. 2011 10:00
Ty jsi pro mě

takový negativ Jiráska - tam jsem četla dialogy a přeskakovala popisy.

U tebe baštím popisy a přeskakuju dialogy ;-)

Což ale kupodivu neznamená, že byste byli komplementární;-D

0 0
možnosti
KB

ladyevil_cz

8. 3. 2011 10:14
Re: Ty jsi pro mě

;-D Ty jsi pro mne těžko uchopitelné číslo pro změnu ;-D R^ V

0 0
možnosti
DM

Aretta

8. 3. 2011 9:58
Ten Royo

se teda nezdá ;-D

0 0
možnosti
KB

ladyevil_cz

8. 3. 2011 10:13
Re: Ten Royo

;-D Jezinka není Royo...myslím, že jsem ten obrázek kdysi viděl v nějaké knížce o strašidlech R^

0 0
možnosti
ŠA

s.m.

7. 3. 2011 9:35
Jehovisti

Vzpomněla jsem si na jeden for.

Ťuky, ťuk..."Kdo je ?" "Svědci Jehovovi. Můžeme si popovídat ?"

"A kolik vás je ?" "Dva"."Tak si popovídejte"

 Karma,ale na Karkulku Jezinka nemá;-D

A ta fotka je megahustá ! Trošku Landa,ale hlavně Evil, málem jsem se zamilovala;-D

0 0
možnosti
KB

ladyevil_cz

8. 3. 2011 10:12
Re: Jehovisti

;-D Dík za lichokopytku i vtípek V ;-D

0 0
možnosti
MH

mattonka

4. 3. 2011 16:09
Parádní...

....jedna taková denně číhá u vlezu do metra... až jsem si kvůli ní nacvičila strašidelný pohled á můj otec (učitel)... Stačilo se na ni tak zatvářit třikrát a už dělá, že mě nevidí, natož aby mi nutila "Strážní věž" a "Probuďte se" ;-)

0 0
možnosti
KB

ladyevil_cz

4. 3. 2011 21:36
Re: Parádní...

;-D Evil pohled zabírá nejen na jehovisty ;-D R^

0 0
možnosti

ursula

4. 3. 2011 14:20
Pustila

bych na ně upíry aby jich ubylo.Ta jejich vlezlost je příšerná.Vyhodíš je dveřmi a vlezou oknem.

Měla jsem bezva kámošku,kterou vlákali do svých tenat.To,co se s ní stalo za necelý rok,jsem nepobrala.Totálně vygumovaný mozek...Ta jejich "Strážná věž",to je počteníčko!Jehovisty a vůbec všechny sekty,bych zakázala!!;-O

0 0
možnosti
KB

ladyevil_cz

4. 3. 2011 21:35
Re: Pustila

R^ Obdobná zkušenost z blízkého okolí V Bohužel už děvče bylo skoro samostatně neschopné života...

0 0
možnosti
PM

hanina.

4. 3. 2011 12:11
jehovisti

jsou zrovna skupina lidí, která mi dokazuje, že to s mou bezbřehou všeobjímajícností není zase tak...tragické;)... hrozná sebranka...( a všichni, kdo - ať už v jakémkoliv (sebe)zájmu - vymývají mozek druhým... v "pomoci":-/ )

dobře napsané...a emoce vzbuzující...jsem se tady fakt chvíli ...samonas.racím způsobem...zasnila ve vztekání nad nimi...R^

0 0
možnosti
KB

ladyevil_cz

4. 3. 2011 21:34
Re: jehovisti

R^ Vztek je adekvátní emoce pro vymývače mozků R^ V

0 0
možnosti
AP

Anselm

4. 3. 2011 12:06
Dvě jezinky tam měly být,

oni chodí ve dvou.

Na mně jednou zazvonila taková dvojice v sobotu ráno, právě když jsem vstával po těžkém pátečním draku. Otevřel jsem, opuchlý a jenom tak ve slipech, byly to dvě jezinky do třiceti. Ani se moc nerozpovídaly, pořád se tak nějak divně dívaly na ty moje seprané, na polovinu původní velikosti sražené slipy a brzo šly samy pryč. Asi jim v průpravě něco chybělo.

Za dvě hodiny jsem je viděl ještě jednou, v sousední ulici, zrovna při strategickém ústupu. Bydlel tam jeden starší cikán, něco k sedmdesátce, zbožný, katolík, takový klidný člověk to byl, a ten je hnal vyloženě sviňským krokem. V ten moment klidný nebyl, na celou ulici řev za prchajícími: "Có vy flundry špinavé, vy si budete brat panenku Máriu do huby?" Říkal jsem si, že u mně bezvěrce dopadly vlastně dost dobře.

0 0
možnosti
MH

mattonka

4. 3. 2011 16:10
Re: Dvě jezinky tam měly být,

docela dobře i zabírá prohodit nahlas, kdeže se to flákají psi... ani pak nevlezou za vrátka...

0 0
možnosti
R

Rákšasí

4. 3. 2011 9:33
To je boží

;-) promiň. Ze začátku jsem pomýšlela na  (ne)lidské tyrany dětí, ale Jehovisti, to je tedy zásah. Příště jim řekni, že jsi pokřtěný katolík a oni odtáhnou hned :-)

0 0
možnosti
EL

esex

4. 3. 2011 10:10
Re: To je boží

;-D;-D;-DR^ myslim, ze tohle by z ust nikdy nevypustil;-)

0 0
možnosti
DT

tanker d

4. 3. 2011 7:00
dneska

pekny! R^

0 0
možnosti
AS

viveka

4. 3. 2011 6:45
"Není oprávněn znát pravdu"

to fakt říkají, tohleto? 8-o;-D To je ještě lepší finta, než "nevěřící pes", páč pálí i do vlastních řad.

0 0
možnosti