Diskuse

Jak jsem někde chtěl něco ukázat

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

... no vida, není nad zkušenost všeho druhu ;-)

1 0
možnosti
Foto

:) Každá se dá zúročit :)

0 0
možnosti
FF

;-D...se nediv, že utekla....měls jít někam do tepla...dyť taková husina, cos ji předvedl ji musela parádně vyděsit...

2 0
možnosti
Foto

:)) Do tepla, za tepla, na buchty :))

0 0
možnosti
Foto

a od té doby se možná stydíš sundak kalhoty i ve zkušební kabince.:-)

1 0
možnosti
Foto

Ano...kdopak ví, čí jsou "mé" děti?:))

0 0
možnosti
Foto

R^Jojo:-),,Měl sem holku, jak tříkolku, ale jinej..."8-o;-)

2 0
možnosti
PU

P44e29t72r 80U11h61e78r

6. 8. 2014 9:48

super, mám hned lepší náladu :-)

1 0
možnosti
Foto

kADLE, Tvá HERCNA ať buší zdravě dál. Já jen lituji, že ze školky jsem utekl hned první den, co já tam mohl zažít. Jako barvoslepý mám nejraději bezvlasé - skoro jsem napsal BEZHLAVÉ...

1 0
možnosti
Foto

;-D Spousta úžasných zážitků .)

1 0
možnosti
Foto

To se mi stalo také, bloncky jsou trochu trhlé.

1 0
možnosti
Foto

Klamu asi tělem, je mi více, než se zdá :)

0 0
možnosti

Pěkný "výlet" do dětství. p.s. Karle, stane se Vám, že myslíte, omylem, na něco jiného? :-))))))))). Ale hezké, takže karma a palec nahoru.

2 0
možnosti
Foto

Stává se to...a pokaždé, když se při tom omylu přistihnu, zděsím se a uvědomím si...to se asi hlásí stáří :/ :))

3 0
možnosti

Rozkošný, stejně to byla ovšem malá kazišučka, která zpúsobila zbytečný zdržení v poznávání světa - jistě i sobě;-D

1 0
možnosti