Diskuse

Sušice town

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tak takhle hezky jsem ji jeste nevidela :-) R^

1 0
možnosti
Foto

To je dobře, že i pro "místní" vypadá jinak...nebo není?:))

1 0
možnosti
Foto

Karle nevím co napsat a neopakovat se. Opět velmi pěkné, i moderně oděná tůristka. V první chvíli jsem myslel, že ji máš přivázanou řetězem. Ale neměl jsem brejle. ;-D;-D;-D;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

ten řetěz tam byl, vyporizoval jsem ho .)

1 0
možnosti
Foto

R^Hezké, Karle, navíc jsi měl kliku na svatého Petra, zařídil Ti krásné beránky a mračounky:-)

2 0
možnosti
Foto

Vidíš, Ty tady a já mezi tím koukal pod mostem :))

2 0
možnosti
Foto

červené střechy, téměř bílá kaple nad městem a letní slunce..., to dokáže zahnat to počasí za oknem:-)R^

2 0
možnosti
Foto

Ještě to slunce by to chtělo za tím oknem včetně tepla toho červencového dne :)

1 0
možnosti
Foto

Teď jsem si všiml výsledků z letní povídky - myslím že jsem se s tvým umístěním na druhém místě  trefil dokonale ;-D - gratuluju ;-) P.S. můj favorit to projel ale co třeba příště :-)

1 0
možnosti
Foto

Díky za všechny (i předcházející) fotky mé oblíbené Šumavy. Bohužel momentálně nemám moc času brouzdat po blozích, tak jsem je prošla všechny naráz teď.

A opožděná gratulace za umístění soutěži!! (Těší mě, že jsem povídku tipovala na ocenění už předtím - viz diskuse pod článkem 3.7.:))R^

1 0
možnosti
Foto

:) děkuju ...a ještě pár blogů ze Šumavy bude, jsou nachystané :)

0 0
možnosti
Foto

R^ Radost se dívat i poslouchat. R^

1 0
možnosti
Foto

Jsem rád, že to tak pro někoho je :)

0 0
možnosti
FF

Kruciš...to jsou ale nádherný jehly.........no samože to ostatní takyR^

1 0
možnosti
Foto

:)) takže nitě, klubka, jehlice a tak?:))

1 0
možnosti
Foto

R^ pro oko R^ i pro dušičku. Je dobrý pustit si tu muziku a přitom si procházet obrázky. Jsou lidé, kteří dokáží sdělit.  I ,,solo", třeba i ze Sušice;-)A to je dobřeR^

1 0
možnosti
Foto

Jo... zvláště u přírody je to ideální stav...pustit muziku a dívat se :)

1 0
možnosti
MV

moje nejzamilovanejsi mestecko v Cesku! každý rok par vikendu a v lete celej tejden! město me zpomalí....a reka na jezu o Santosu probere

není zadne podobne!

diky za fotky

1 0
možnosti
Foto

Rádo se stalo...já Sušici zatím podrobně neznám, ale napravím to příští léto, udělám si více času :)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS