Diskuse

Zastávka před stanicí "Jaro"

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Kájo ahoj, máš sice v anketě dřevěnou, ale pro mě jsi jednička. Tvé fotky nemá cenu komentovat, jsi pociťák a hračička. R^V

0 0
možnosti
FF

R^Hele Karle, a co ten zdvižený prostředníček?

1 0
možnosti
Foto

To bude asi nějaká neúmyslná sprosťárna :)

1 0
možnosti
JR

J66a10r67a 47R64a89n16k

16. 3. 2015 23:35

Prestan na mne kricet....tu somR^

Uz ze zvyku travim nad kazdou fotkou a myskuju....nic, kde's nechal ty zrzky?

1 0
možnosti
Foto

Myškování zatím nefunguje, milá Jaro :) Snad bude ... pokud ne, občas nějakou zrzku nechám na přímo :)

0 0
možnosti
Foto

Prej bude až do čtvrtka...tak třeba ještě po večerech něco dám :)

0 0
možnosti
Foto

Já už se začínal bát, že přes jaro vlak nejede. :-)

Za mě pastelový detail. R^

2 0
možnosti
Foto

Jede...přímo do pekla :)

2 0
možnosti
Foto

R^no nádhera...už jsem zase v práci:-)ale nevadí, takhle je to mnohem lepší.:-)

1 0
možnosti
Foto

Koukám také, že pracuješ až večer :)

0 0
možnosti
Foto

Karla nelze ukarmovat, to jedině nafotit Gagarina na Měsíci,

Musím si image zvyšovat jinde ....

1 0
možnosti
Foto

Líbí se mi Krušné hory Tvým pohledem...hodně líbí :)

1 0
možnosti
Foto

Ač mi líčka nečervenaj, tak KB nelze ukarmovat, a to bych moh nafotit Gagarina na Měsíci

KB je jasnej Dobře mu tak,

 gratuluji Karle,

1 0
možnosti
Foto

Ne, že by na tom nějak záleželo...ale ukarmovat jde :) 

Spíše mne tak trochu děsí, že čtenost ve stovkách jsem míval na běžném blogu, poutaný blog na titulce šel do tisíců...a podívej se na čtenost teď :) Buď hodně mátly předchozí statistiky...nebo hodně matou ty současné...anebo jsem ztratil příznivce :)

0 0
možnosti

Tak jsem přečetla diskusi, a nevím proč bych měla jinak, než chválit - jako ostatní. Jen mě mrzí, že mi p.Bayerová "fušuje" do vkusu.:-) Asi tu fotku přetrhneme.;-D

1 0
možnosti
Foto

:) Netrhat...rozhodně netrhat :)

1 0
možnosti
Foto

V poetickém názvu blogu jsem spatřila jaro ;-), zahlédla pár slunečních paprsků,  ten i pozměnil můj úhel pohledu na Tvoje jarní vlaky, ...líbí:-), opravdu moc líbíV

(právě jsem listovala blogem a byla odhodlaná, že panu Boháčkovi někam do diskuze napíši, aby nám vyfotil jarní květy, ...ne, na kvítka je času dost :-))

1 0
možnosti
Foto

:) Určitě třeba i na nějaké to kvítko dojde :) V rámci jinak myšleného blogu :)

1 0
možnosti