Diskuse

Rodeo v Halter Valley

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^trošku jiný pohon:-)a taky ses svezl?:-P:-)

0 0
možnosti
Foto

Jistě...jakmile vidím koně, musím na hřbet :)

0 0
možnosti
JR

J39a51r34a 44R22a48n24k

12. 5. 2015 23:36

Skoro jako v Calgary:-)R^ a vune a to nemyslim tu ctyrruzoveho bourbonu.

Mam kousek za domem stezku, kde se mi navecer prohaneji "chaps" ovsem maji pouze na podobnych slavnostech. Krasne postrehyR^

1 0
možnosti
Foto

Můj oblíbený bourbon :))

0 0
možnosti
Foto

Nedokáži obdivovat muže ani ženy na koních. Buď obdivuji muže nebo koně, někdy i ženy:-). Ale ty obrázky mezi, kola, zátiší..., tak ty mi dodávají nádherný klid. Snad jen ty rozevláté vlasyR^, ...z toho živého;-).

(po opakované cestě mezi regiony Ostrava-Pardubice-Ústí tam a zpět jsem byla konečně úspěšná;-€) ...´chjo

1 0
možnosti
Foto

A co to znamená...konečně úspěšná?:)

1 0
možnosti
TG

Předpokládám, že šicí stroj sloužil pro ošetření případných tržných ran...

A výborný je i sklad náhradních kol. Je vždycky lepší "o kolečko víc"....

Zdravím Karle!

1 0
možnosti
Foto

Dobrý večer, Tome :) Stroj byl i funkční :)

1 0
možnosti
Foto

Souboj v Halter Valley II? :-)

Ta poslední je skvěle zmáčknutá. Ty vlasy hoří jako oheň. R^

1 0
možnosti
Foto

Jo...kdysi už tu tenhle ranč s arénou byl :)

1 0
možnosti
Foto

Helemese, sice není pondělí...ale dobré. Koně paráda, a nejen na blogu, co jich přibylo za poslední čtvrt stoletíR^

2 0
možnosti
Foto

A také je na rodeu vcelku sranda s lidmi kolem něj :)

2 0
možnosti
Foto

Kájo, žena na koni je pro mě velice erotické. Jen pro mě?R^R^

2 0
možnosti
Foto

Karel jede, nejen  krásnejma fotečkama, ale už i rodeem Karle hlavně nespadni. R^.

1 0
možnosti
Foto

Mám v sedle spejšl hřebíčky...drží :)

1 0
možnosti
Foto

Nazdar sousedé na titulce!;-D Dnes u mne jednoznačné vyhrála kola nad oři i jezdci...R^

1 0
možnosti
Foto

Na titulce? No nazdar...když vidím tu svou návštěvnost...asi bych měl s blogováním skončit :))

0 0
možnosti

Vy nás opět zásobujete, pane ďáble!:-) Vede ta první fotka a pak fotky s běloušem - moje srdeční záležitost (patrně dědictví po matce:-)). Ještě mám ráda grošáky, kterým už se tak neříká, a jsou to taky bělouši8-o 

Za blog R^

1 0
možnosti
Foto

Mám nějak plný zásobník blogů, musím odčerpat :)

1 0
možnosti