Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

já Ti nevím...:-/ ty prdelatý rusovlásky Ti slušely víc..

1 0
možnosti
Foto

Mne sluší každá bez ohledu na barvu vlasů :) Tak kde budeme fotit?;)

0 0
možnosti
JR

J31a78r66a 45R64a14n88k

14. 7. 2015 23:02

Mas to umelecky dobre, ale cos ji proboha udelal, ze je stale nacurena;-)R^

Diky Tobe ma ted dobre portfolio a muze se vydat do sveta;-)

1 0
možnosti
Foto

Neudělal jsem jí nic...jen jsem netrval na tom, aby se trvale křenila :) A v portfoliu má už, na rozdíl od toho mého, jména přeci jen zvučnější :))

0 0
možnosti
Foto

Karle, no jak ty tod ěláš? Já když nějaké víle řeknu, zda se mnou nechce jít ke zřícenině, okamžitě mě odešle....... No nejsem mistr Boháček ;-D;-D;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

No...já je nelákám na ruiny, ale na projížďku autem plnou magické minulosti :)

0 0
možnosti
MH

Tak za prvé: před focením by to chtělo úklid - ále pořádnej!

Za druhé: pohoda, klídek, cigaretka, kafíčko taky bylo? Když jo, tak to byla drahá fotkomodelka.

Za třetí: úplně paf jsem byl z té první svíťavé fotky a pak ještě z té taky svíťavé v okně - obě samozřejmě s tou vamp krasavicí.

Za čtvrté: dost dobrej fotograf!!

Za páté: R^

2 0
možnosti
Foto

Za prvé :) Kafe bylo až doma...a k tomu migralgin, ty neustálé přechody stín a přímé slunce spustily migrénu ...né mně :) 

Za druhé :) Před cigaretou bylo jablko...ale u toho se křenila, tak do blogu nepřišlo nic z nafoceného :)

A za třetí :) Dík za tu chválu :)

1 0
možnosti
Foto

A všechno nejlepší R^

0 0
možnosti
Foto

Já bych taky chtěl bundu z koženky R^

--a nebo to bylo obráceně? :-)

2 0
možnosti
Foto

Dík a hezký večer :)

0 0
možnosti
Foto

Jo, pěkný..., moc pěkný kontrast:-) a k zamyšleníR^

2 0
možnosti
Foto

Přemýšlíš na tím, že taky zapózuješ?:)

2 0
možnosti
Foto

R^mít takovou modelku...fotím ve dne i v noc:-)i....a ráno bych si jen vyfotit něco z přírody:-)pozdravuj, moc ji to...i díky Tobě...sluší;-)

2 0
možnosti
Foto

Jo. je fotogenická, to určitě ano :) A pozdrav vyřídím :)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS