Diskuse

Kráska a ruina

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
FF

Cihlové ruiny nebývají nic moc.....a u nejedné krásky bývá příliš namalovaná krása spíše rušivá...;-)

1 0
možnosti
Foto

Neumím posoudit  :) U staveb mne zajímá, zda mi řeknou svůj příběh a pak mne nezajímá stavební materiál...a u žen mne zajímá, zda při příběhu moc nemluví a pak není důvod řešit jejich fasádu ;)

1 0
možnosti
Foto

Tuhle dvojsmyslnou, ale hezkou otázku...už tu někdo položil :)

0 0
možnosti
Foto

Karle, fotky ruiny pěkné, ale modelka, ač krásná to žena, je vesměs nafocená prach mizerně. Neostrá, špatně osvětlená, divné pózy. Sorry...

2 0
možnosti
Foto

Dík za nakouknutí i názor :)

1 0
možnosti
Foto

V pekle skončila dovča...:-), ta patnáctá černobílá R^

2 0
možnosti

A ta ruina je kde? .-))

.

R^

2 0
možnosti
Foto

Hezky řečeno :) R^

0 0
možnosti
TG

R^ Paráda! Krásná fotka, mimo jiné, je už ta druhá, lesní úvoz. Malířské téma:-).A potom to "ohlazené" schodiště.... 

PS: a teď se ptám znalce: koho či co všechno může žena zruinovat? Má nějaký limit?:-)

1 0
možnosti
Foto

No...žena nemůže zruinovat nikoho a nic imho :) Ale já znalec nejsem :))

1 0
možnosti
Foto

:-)Vážně hezké.

1 0
možnosti
Foto

Děkuju :) 

Zrovna jsem si četl v diskuzi pod blogem o vzniku života  a na jejím základě si dohledal nějaké informace o mitochondriální DNA směrem k psům a vlkům a případně šakalům :)

1 0
možnosti
Foto

R^Karle, což o to, je to pěkné, jen jsem si myslel, že jsi spíš na zrzky než na bloncky:-);-D

2 0
možnosti
Foto

:) No...modelka kvůli mně jela až z Vídně...tož jsem udělal výjimku :)

1 0
možnosti
LK

Pěkně nafoceno, kdyby kaple stály celé a nebyly odsvěcené, tak by tam ty fotky nemohly vzniknout. Aspoň jeden pozitivní moment zruinování oněch kaplí,kromě romantického pocitu zašlých časů.....

1 0
možnosti
Foto

Děkuju ...za na nakouknutí, pochvalu i zajímavý úhel pohledu :)

0 0
možnosti
Foto

Hezká ruina. I kráska. A hlavně fotky R^

Jak jste dostal ten loket do zdiva na čtvrté od konce? :-)

2 0
možnosti
Foto

Dobrej postřeh...já si toho úkazu všiml až při upozornění :)R^

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS