Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LK

Moc pěkne. Velmi se mi líbí fotografie památek zapomenutých v čase v kombinaci s ženskou krasou. Vytváří se zvláštní napětí mezi jemnosti dívek a drsnosti kamenů. Mezi stářím místa a mládím. Doufám, že budete pokračovat. Nejsem znalec fotografie, ale začal jsem se velmi rad vracet na Váš blog. Rezonuje s mým vnitřním cítěním. Díky.

1 0
možnosti
Foto

Děkuju za nakouknutí :) Mám ještě jeden fotoblog s modelkou, spíše než o ruinu jde o tématickou hru...a pak už nic, nebyl čas a dvakrát mi nevyšlo počasí na domluvený termín :) Ale snad se ještě zadaří něco domluvit, uvidíme...nicméně ruiny i bez modelek mají své kouzlo :)

0 0
možnosti
Foto

R^Za Hrad také díky. Je tam kus V i [>-] Na věži jsem byl kdys dávno s dětmi. Dodnes pamatují:-) R^

Diskuze jsou ustřiženy.Že odpadli různí ,,exoti" KVALIT ,,NEVÍDANÝCH", TO JE JISTĚ DOBŘE. I když pro takové asi ne;-D Ale že si nelze předat pár řádků jako projev člověčiny v lidsky slušných mezích, to je zase škoda. Takže zdravím moc a těším se zas na Tvoje parádyR^ Kdo chce, ten si je najde a nepotřebuje k tomu žádného ,,prostředníka", ATˇ UŽ BYLA JEHO NABÍDKA MYŠLENA JAKKOLI, O DALŠÍCH MOŽNÝCH ,,DŮVODECH" oné nabídky PAK ŠKODA SLOVRv

1 0
možnosti
Foto

Technická závada, Jiří, úmysl v tom nehledej :) Stačí se rozhlédnout...pod některými blogy diskuze fungují bez ohledu na téma blogu, pod články také :)

Já byl obecně na Hradčanech poprvé :) Tedy i na věži :) Výstup i sestup stále dokola, motala se hlava :)) takže i když je v Plzni Bartoloměj vyšší, leze se na něj snáze :))

1 0
možnosti
Foto

takže ty se s modelkama potuluješ po zříceninách i po večerech.:-)

1 0
možnosti
Foto

Tak...za vlahých letních večerů :)

1 0
možnosti
Foto

Dík a hezký večer :)

0 0
možnosti
ND

Nějak mi to nejde dohromady. Krajina a slečna má něco do sebe, ale  každá sama, spolu ne.

2 0
možnosti
Foto

Dík za nakouknutí i názor :)

0 0
možnosti
Foto

Dík za nakouknutí :)

1 0
možnosti
Foto

Dík za nakouknutí a výběr :)

1 0
možnosti
Foto

Zajímavé místo a hezká slečna.R^

1 0
možnosti
Foto

Děkuju za nakouknutí :)

0 0
možnosti
JK

Skvělé!R^ Jen mě člověče řekněte, jak to děláte? Pokaždý jiná... To bych chtěl umět.:-) No vlastně co, někdo taky musí fotit "pouze" ty ženy - prosté krajinky.;-( Protože takhle by to prostě nešlo, vždyť nádherná česká krajina pak nikoho vlastně vůbec nezajímá...;-)

2 0
možnosti
Foto

No...prostě buď požádám já fotomodelku...nebo ona mne...a mnoho domluv nevyjde, protože nejsem fotograf a fotím navíc jen venku, třeba díky počasí :))

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS