Diskuse

A podlaha se zachvěla ...

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^ Dobré Karle, ani se mi nechce do práce ;-D

1 0
možnosti
Foto

:) Dobré ránko :) Do práce se mi nechce nikdy :)

0 0
možnosti
Foto

oslava dobrých kapitánů, oslava erotiky v nás, oslava touhy, kterou nic nezastaví a oslava přírody. Té v nás , té mimo nás - obou silnějších než my .

...ale spíš mlčet, jak je to, milý autore, krásně napsané...R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Hlavně ta příroda ofc :)

1 0
možnosti
DS

Tomu se říká vztah loď-kapitán až za hrob. Anebo erotika ála "po nás potopa". Hezké a (nejen) napínavé, Karle:-)

2 0
možnosti
Foto

Také by se to dalo nazvat..."Utonout ve víru vášně" :))

2 0
možnosti

Stačí přečíst, a autor je jasný. A to se mi líbí. Rukopis zcela osobitý.....

3 0
možnosti
Foto

Dík, hezký den :)

1 0
možnosti
Foto

R^ Nic. Skoro. ,,Jenom" báseń. Až mistra hodnaR^

2 0
možnosti
MJ

Karle, tak to jsou jiné zážitky než v lese, kde parta krade dřevo...R^:-)

2 0
možnosti
Foto

Ba ne...vlka je mi líto ...

Kdysi jsem četl knihu jako malý kluk a utkvěli mi v paměti jen fragmenty a nevzpomenu si ani název natož spisovatele...ale bylo to o malém klukovi, který si vytvořil nějaký vztah k vlčí smečce, to do toho byla nějak zamontovaná zkouška jaderné zbraně, rakovina, smrt toho kluka...

0 0
možnosti
Foto

kdysi jsem jednomu... psávala pohádky pro dospělé na dobrou noc, ale ty to máš fakt vymakanéR^

1 0
možnosti
Foto

Mám ještě jednu...třeba za týden :)

3 0
možnosti
Foto

Hm, pohlazení pro ženskou duši a nejen tu:-)R^

2 0
možnosti
Foto

Taky duši lodníka ;)

2 0
možnosti
Foto

Tedy bratře.....R^;-)...není kámen jako kámen...:-)

1 0
možnosti
Foto

Některé nejsou vhodné ke kamenování ;)

2 0
možnosti
Foto

Zemětřesení a napětí hned po ránu;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Tak dokonce zemětřas...to jsou mi věci :)

0 0
možnosti