Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AAP

Předposlední je moc pěkná ;-)

1 0
možnosti
Foto

Dík...nad tou jsem uvažoval do "Ohromných maličkostí" :)

0 0
možnosti
Foto

... úžasná barva i klíční kost ... :-)

1 0
možnosti
Foto

:))jej...a kde?:))

0 0
možnosti
Foto

Krásná holka, krásné fotky, krásná karma - i když trochu opožděná... :-)

1 0
možnosti
Foto

Nikdy není pozdě :))

1 0
možnosti
Foto

Chtěl jsem říct něco ... něco vtipnýho, nebo chytrýho, nebo tak ... a nic. Zrezzzivělly mi asi zzzávity! ;-) Moc pěknýR^

1 0
možnosti
Foto

Dobré ránko, Karle :) To ten podzim...vlhkost...plískanice...to se to pak reziví :)

1 0
možnosti
PK
Foto

Krásná podzimní slečna... ;-) Podzim by měl být trvalý...

1 0
možnosti
Foto

Rozhodně by mne bylo být trvalé léto :))

0 0
možnosti
Foto

Já bych rezivěl až bych brečel :-)

1 0
možnosti
Foto

:) Já bych radši přeci jen to léto :)

1 0
možnosti
LV

Koukám, že jste si užil, pane Boháček :-);-). A tak jo, jste ještě mladej :-P. A děvčica je to docela pěkná, něco v ní je.

1 0
možnosti
Foto

Dík za nakouknutí :)

0 0
možnosti
JR

J69a14r23a 41R69a44n27k

9. 11. 2015 22:29

Konecne neco - skoro jako domaR^

Krasne fotografie a ze vsech tech predchozich nejhezci divka, tvari se prirozene a nezneuzila vrstvy make upu. R^R^

2 0
možnosti
Foto

Nelíčí se nijak moc :)

0 0
možnosti
Foto

Hele, ta se ti fakt povedla!R^

1 0
možnosti
Foto

Mně ne, má své rodiče :))

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS