Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Moc krásné. Já tam byl v létě, ale tohle vypadá zase jinak, tak děkuji. Mimochodem v létě mě ten výstup nebolel, ale z vlastní zkušenosti vím, že tělo je na jaře trochu mimo formu, takže s Vámi soucítím :-)

1 0
možnosti
Foto

No...podle profilové fotky tipuji, že náš dělí minimálně jeden, ne li více křížek :) A byl to opravdu první vejšlap s tím, že byl v závěru dne po mnoha předchozích kilometrech :) Jo...a taky vláčím nějaký ten batoh navíc na břiše...tož asi tak :)) Ale v létě bude pokračování...stezka Kotel kolem Obory - Martinka, Špunt, Trůn a pak Stolová hora :) Je to děs, přes 25 let v Brně, pod Pálavou a kolem mnohokrát...ale v přímo v Pálavě až teď :)

1 0
možnosti
Foto

Ano...je fajn, kdy je "nebe bez mráčků! :)

0 0
možnosti
Foto

Bod, zvaný tuším Strážce :)

1 0
možnosti
Foto

Moravské moře a moravská modřR^:-):-)

1 0
možnosti
Foto

Štěpánko...fakt jsme měli jazyk na vestě :)) My totiž nejdříve lítali kolem jezer, pak jsme až na úpatí Děvičky dali směrem od Dolních Věstonic a Děvín byl na závěr, skoro se stmívalo při zpáteční cestě...a já navíc dal tak jeden km do kopce a z kopce navíc oproti andílkovi a km navíc díky pobíhání kvůli záběrům :)) Andílek už neměl sílu mi nic vyčítat a jen se modlil, aby mne nemusel k autu dolů táhnout :))

1 0
možnosti
Foto

Úplně cítím vítr tam nahoře... trochu mě i bolej nohy R^:-)

1 0
možnosti
Foto

No...byl to náš první letošní větší vejšlap a měli jsme toho s andílkem plné kecky oba ten den :)

1 0
možnosti
Foto

R^to mám zmapovaný...bohužel i na kole:-)

1 0
možnosti
Foto

No...tam bys musel kolo tlačit všude, vesměs není jízda na kole po stezkách v parku kolem Děvína a dalších vrcholů povolena :)

0 0
možnosti

Druhá fakt parádní! .-)

1 0
možnosti
Foto

Jestli to tam trochu znáš, tak je to cesta lesem směrem nad Klentnicí k přístřešku Soutěska :-)

0 0
možnosti
Foto

Karle, předně tě zdravím a jsem rád, že se můžu opět kochat. Už jsem si říkal, kam jsi se ztratil. Každopádně k těm tvým obrázkům slov netřeba.R^

1 0
možnosti
Foto

Zdarec, Pavle :) Ztratil? ne...jen si občas zase něco i písnu :))

1 0
možnosti
Foto

Karle, závidím. Já si na velikonoční sobotu zlomil nohu, v neděli mi ji operovali. Takže na výlet se vypravím nejdřív za tři měsíce, takže mi zatím nezbude nic jiného. než se kochat výlety tvými...

1 0
možnosti
Foto

No...to sis ji zlomil asi dost pěkně, když jsi ještě musel na zákrok...tak držím pěsti, ať vše v pohodě sroste a následná rehabilitace Tě zase postaví na nohy R^

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS