Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

Zase si sa córal v nějakém bahně, sceš sa utopiť:-):-)

1 0
možnosti
Foto

:) To není bahno, ale rašelina :)

0 0
možnosti
Foto

Jak to, že jsi se o Kladské dozvěděl až nedávno???

Já o ní básnila už dááávno ;-)

Stála za to, ne! :-)

1 0
možnosti
Foto

No když to máš přeci jen blíže, než já :) Ano, stálo...nesmírně mne to místo překvapilo, pozitivně :)

0 0
možnosti
Foto

R^ale nahoru od Bečova...slušný krpál:-)

1 0
možnosti
Foto

No...to rozhodně :))

0 0
možnosti
Foto

Krásně jsi zachytil krásně divoké místo! R^

1 0
možnosti
Foto

Dřevění hadi a příšery R^:-)

1 0
možnosti

No, ale na všechno, co máš na dosah raději nesahej:-)))))))) ....třeba drátů na zem spadlých....

To bysme přišli o takhle krásná fota!:-))

1 0
možnosti
Foto

Pro slatiny mám určitou slabost. Na Kladské a okolí jsme byli před pár lety na dovolené. Je to tam fajn na kolech (tedy po silnicích, ne v bažinách samozřejmě!). :-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

Jo, věřím, nahoře se vše jevilo skoro v rovině :)

0 0
možnosti
KT

Jak už jsem říkala, některé jsou hotové obrazy - vyvrácené stromy, trávy na pozadí vody.:-)

Obra nebrat, radši bobra.;-D

1 0
možnosti
Foto

Bobr je dnes stále chráněné plaché a málo vídané zvířátko :))

1 0
možnosti
Foto

Nádhera... a jak osvěžující v tom dnešním vedru :-)

1 0
možnosti
Foto

No...tady se už na nebi honí i přívalové osvěžení :)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS