Diskuse

Stres zabíjí

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

VDodatečně - všechno nej, nej, nejlepší V

1 0
možnosti
Foto

Sakriš...taky to přání vidím až dodatečně :) Děkuju :)

0 0
možnosti

;-DR^ A manželka už to četla?

1 0
možnosti
Foto

Myslím že už dávno, v době, kdy jsem to napsal :) Nějaký pátek už to bude...ale jestli četla přímo na blogu, to netuším :)

0 0
možnosti
Foto

Tak to máš, Karle, fajn, že na dlažbu. Mně se v noci vyblila kočka na koberec ;-D

2 0
možnosti
Foto

:) To je vždycky průšvih :)

2 0
možnosti

Ahoj, dost jsem se nasmál a stres jakoby rázem odvanul, děkuji Karle.R^R^R^

1 0
možnosti
Foto

Je zapotřebí si prostě...zařvat :))

1 0
možnosti

BoháčkuKarleÍvle - dost dobrý! Ďáblík na dně mé romantické duše jásá ...... myslím, že je čas na změnu v bytě, asi vyměním koberec v předsíni za praktičtější podlahovou krytinu .... R^

1 0
možnosti
Foto

:) Doporučuji mramor například s Thassosu :)

2 0
možnosti
Foto

Když jsem se pročetl k pasáži "... a ploužil se předsíní ke dveřím obývacího pokoje", myslel jsem, že to bude příspěvek do soutěže "Můj první kilometr" :-)R^

2 0
možnosti
Foto

:) Ne...žádné kilometry ...pro člověka je přirozené ležet, nikoliv běžet :))

2 0
možnosti
Foto

Jakoby mi to něco připomínalo.....přemýšlím, jestli to vhodit do kotle taky, co myslíš, ívle?;-)

1 0
možnosti
Foto

Přilož pod kotel ;)

1 0
možnosti

Ďáble, ty ses tedy rozjel!:-) Slovně i zápletkou!!!:-))))))))))

Ale jo, zase něco tak trochu jinak.....:-)

2 0
možnosti
Foto

Kdepak jinak, Majko...tohle je naopak naprosto klasická ívlovina :)

2 0
možnosti

..... příště kuchyňák zatlačit víc do palice a je klííííd ;-)R^

1 0
možnosti
Foto

:) nebo tak :) Ale to by mohl pak být problém s přivolanou policií :)

0 0
možnosti
Foto

No a jak to nakonec dopadlo s tím kobercem?;-D

1 0
možnosti
Foto

Pohoda džez, čistej, sedačka taky ...binec nadělala až v té poslední fázi na chodbě, megera jedna :)

1 0
možnosti