Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DM

Vynikající!!! Nasměrovala mě štíhlonožka a teda... koukala jsem. Za mě zejména čb záběry a měnébarevné průchody R^

MAGICKÉ.

0 0
možnosti
Foto

V té tajemné zahradě bych se chtěla procházet....

ale ne sama....

Rusalka,

kuk půlka

PARÁDA R^R^R^

1 0
možnosti
Foto

Dík za tu možnost :) A brou :)

0 0
možnosti

Před zrzkou, za zrzkou nikdo nesmí stát, nebo (si) nebudu hrát!:-))))))

Mě se líbí "šutrová". Moc pěkné kamínky!

Bezva fotky, že? No jasně, dyť je fotil sám Kája (ďábel)!!!

Palec nahoru a srdíčko!:-))

1 0
možnosti
Foto

Za zrzkou, v tomto případě je tam přeci zrzka viditelně zezadu;))

1 0
možnosti
TG

R^Ta magická zahrada je v naprostém souladu s velkou imaginací velkého Mistra. Pro zájemce doporučuji jeho mistrovské dílo s trvalou platností: film Ruka!!!

4 0
možnosti
Foto

Dávám přednost nohám ;)

0 0
možnosti
Foto

čtyřkapětka pod komínem a skorohned šestka.... pod komínem.;-D..protože ty tajemné schody dolů ... a já prostě ani jako pátý kluk nevím, co za tím vstupem ohraničeným jen dvěma zbytky sloupů je... tak to je hezky zneklidńující.R^..Kýbl tu čeká na pana Andersena...nebo na Velrybu pana Trnky.... hezký týden

1 0
možnosti
Foto

Anebo čeká na vodu a hadr?:)

1 0
možnosti

Tajemno Zahrady se Ti, Karle, podařilo zachytit opravdu dokonale R^. Ani po několikerém zkouknutí mě neopouští mrazení v zádech ;-)

1 0
možnosti
Foto

Byl horký letní den...a občas mne také v zahradě zamrazilo :)

1 0
možnosti
ZS

BoháčkuKarle .. ááááách, šerosvitná zahrada večerním šíráním barev zbavená, stíny minulých životů ukryté v temnotě podloubí, osudy prošlé pro kamenných schodech, tajemná dostaveníčka za láskou i neřestí, ostří nože a krev vsakující pod kořeny stromů...... ďábelský Ívle, to není zahrada, to je Zahrada. Líbí, tůze moc a moc. R^

2 0
možnosti
Foto

Jen jablko ta Eva nemá, pravda :)

1 0
možnosti
Foto

Karle kbelík zaujal, ty v krásných poetických místech a já zase u motorů. Jsem asi divnej ;-D;-D;-D

2 0
možnosti
Foto

A rusalka nezaujala?:)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS