Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Karle, v poslední době mi uniká řada krásných blogů a u většiny by mě mrzelo, kdybych je zpětně neviděl. Třeba jako je tento.R^

1 0
možnosti
Foto

Dík a opatruj se :)

0 0
možnosti
Foto

stále z kopce mám nejraději:-)

2 0
možnosti
Foto

Hele...ale pěšky to fakt zanechá stejné následky, jako stále do kopce :)

0 0
možnosti
Foto

R^Absolvovala jsem vloni, únava materiálu se nedostavila, ale krásné zážitky ano. Díky za vzpomínky. :-)

1 0
možnosti

J39a89r22a 33R73a36n16k

22. 8. 2016 20:50

Mam krasny pozitek z Tveho blogu, nadherna priroda a ejhle, da se vyuzit i techniky a nechat se vyvezt lanovkou LOL, ty fotografie jsou nadherne, rikam takovym "juicy" -stavnate, je na nich vse, uz jen nejakou vilu, neco jako vazku se zrzavym vlasem:-)VR^

1 0
možnosti
Foto

No, Jaro, nedávno jsem tam jednu vážku přihodil...a nic :))

0 0
možnosti
Foto

Čekal jsem, že každou chvíli, Karle, odněkud vyskočí KRÁL ŠUMAVYR^

1 0
možnosti

Jů, a hele!-Ty jsou krásný!:-)

A favoritkou se stává......pohled na vodu přes dva kmeny!!!:-))

Nádherné místo sis vybral, jen co je pravda!

Díky, Kájo, za krásnou podívanou!

2 0
možnosti
Foto

Ani jeden z nich tam faakt není :))

1 0
možnosti
Foto

:-)Jojo. Tam jsem před cca sedmi lety byla naposledy..když ještě patřil hotel Rixi vojsku:-)

1 0
možnosti
Foto

Šiš...armáda ještě stále vlastní hotely?:) Anebo šlo o objekt odloučené roty PS?:))

2 0
možnosti

BoháčkuKarleÍvle ... krásné místo, kde jsem nikdy nebyla ... padlé kmeny důstojně práchnivějící na hladině jezera, kameny,které se marně snaží zachytit utíkající vodu (rošťanda jedna třpytivá,určitě ledová na dotek), ba i prehistorický tvor ustrnulý v posledním pohybu ... líbí, tůze moc R^

2 0
možnosti
Foto

Měla bys napravit, Šumava stojí z návštěvu, rozhodně :)

1 0
možnosti

R^ Pro mě nej už ta první;-)! ( asi souvislost s mojí leností)

1 0
možnosti
Foto

:) Také dávám přednost pohodlí :)

1 0
možnosti
Foto

R^+R^

Paráda. Dík. Naposled sem tam byl jako študák. V létě a pak na ,,lyžáku"

V tomhle životě už to asi ani tam nestihnu, ale neva, nechám si něco taky na příště;-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS