Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Je to tak, jeho podpis je v Kladrubech, které mám také několikrát na blogu i v Plasech, které jsem měl na blogu nedávno podruhé díky odvodňovacímu a odvzdušňovacímu systému v něm :)

0 0
možnosti
Foto

Místem si mě nijak nepřekvapil, ale uznávám...že pokulhávám:-)

1 0
možnosti
Foto

Ale houby pokulháváš, tam v těch točkách kolem se ti musí na mašině kroužit báječně:-)

0 0
možnosti
Foto

Dík a hezký večer:-)

0 0
možnosti
Foto

Budu klidně i jářek...co by člověk neudělal pro vztyčený palec:)

0 0
možnosti
Foto

Baroko si člověk musí objevit... přes počáteční pachu ́t dobře mířené porenesanční reklamy.církve.. Objevila , pochopila, uznala a nadchla se....rehabilitovala jezuity a hlásala, že existuje baroko v Itálii , ale že my máme ty pravé evropské perly...každá víska v Čechách...

... a já mám zase z čeho lépe učit... zase budeš ve škole... jsi rád?;-D... protože co Tvá fotka, to perlaR^ díky... a muzika k tomu v souvislostech baroka i santiniho nemohla být lepší

2 0
možnosti
Foto

:) Miluju školy :) A ofc i učitelský sbor ;) Dodnes jsem mu vděčný, že mi pomocí známek, recitování básní, účastí na branných i atletických závodech ...dovolil žehlit jinak problematické mládí :))

2 0
možnosti
ZS

BoháčkuKarle .. sotva mi na tebe nožičky stačí (a že jich mám!);-D krásné místo, opulentně buclaté baroko ně až tak neoslňuje, jako třeba elegantní kamenná něha gotiky, ale musím uznat, že Santiniho výrazný rukopis, který Klíčník zjevně respektoval, mé oči přitáhl a libě jsem se pokochala. R^

Prý i atypická křtinská základní škola stojí za pokoukání.

2 0
možnosti
Foto

:) Já taky radši gotiku :)

2 0
možnosti
Foto

Karle, svůj přístroj - nebo aparát - ovládášR^

2 0
možnosti
Foto

Jéé...Kocoure...omlováme, nějak jsem Tvůj příspěvek objevil pozdě...za to mail o pásech do sněhu na každé kolo jsem obdivoval už ráno :))

0 0
možnosti

Tomu se prostě nedá odolat! To se fakt neokouká.

A k tomu rukopis (nebo fotopis?:-))))

Káji-ďábla, a výsledek je famózní!:-)))

Díky!:-)

2 0
možnosti
Foto

No...já se tam jen schovával před bouřkou původně, na blogu už jsem tu nějaké fotky měl...ale když už jsem tam byl :)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS