Diskuse

Český Krumlov - Genius loci

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LI

Jezdíme tam moc a moc rádi - krásně foťákem "sepsané", pohlazení po duši krásnou vzpomínkou. Líbezné, čistéR^ město

1 0
možnosti
Foto

Dík a dobré ránko přeju :)

0 0
možnosti
Foto

R^:-)Jako bych tam už někdy byla.;-)

1 0
možnosti
ZS

BoháčkuKarle...dnes mám skutečně dobrý den (velká lékařská dopadla velmi dobře - pokud jsi zachytil vlny zemětřesení, pak to nebyla Etna či Vesuv, ale kámen z mého osrdí, potom konečně dorazilo ochranné sklo na můj tlf - je to trochu přízemní radost, uznávám, ale i drobnost potěší), ovšem výraznou třešničkou na dortu je tvůj krumlovský pohled pozorného diváka. Exotické krasavice v black@white provedení se mi líbí moc a moc, ale ta dívka na mostě, ta zadumaná v klobouku (snad snící, snad únavu zakrývající, snad stírající rozpaky ze zájmu sympatického fotografa...), v té je kouzlo říční víly na několik okamžiků do lidské podoby zhmotnělé .. a pak poslední záběr, hledal-li jsi genius loci starobylé krásy a tajemství proběhlých staletí, pak jsi ho - věř mi - skutečně našel. R^V

1 0
možnosti
Foto

Tak já jsem rád, že pokud Tě něco tížilo a mělo to zdravotní základ...že vše dopadlo dobře :)V

1 0
možnosti
TT

Krásné fotky z krásného města.... A ten duch místa tam jde skutečně cítit...R^

1 0
možnosti
Foto

Děkuju, potěšilo, přeji hezký den :)

1 0
možnosti
Foto

krásná ta uzounká ulička s těmi čtyřmi trenclonoši u toho nejpoetičtějšího domu...škoda, že tam vlezli... Máme naladíno? můžeme hrát?R^multižena maminka v modrémR^ pes sfinga pán faraón a Kristus v BW...:-)zdravím Karle..a kroutím hlavou... jak se to ty holky krásné šikmooké o tom Krumlovu dozvěděly...

1 0
možnosti
Foto

Údajně asiaté jezdí do denistací dle seznamu Unesco :)

1 0
možnosti

Může být, pane ďáble!:-))))))))))

Moc se mi libí "černobílá" modelka, zvláště pak zprava:-))))))

Všechny palce nahoru!!!:-)))

1 0
možnosti
Foto

Kdepak modelka...turistky to všechno jsou :)

1 0
možnosti
Foto

Bodejť by ne Karle, máš to dnes samou ženskou ;-D Ale i to pozadí za nimi je fajné R^

1 0
možnosti
Foto

Patří ke geniu loci :))

1 0
možnosti
ON

O51n45d15ř35e67j 16N53ý44č

19. 9. 2016 10:53

Taky jsem tam byl. Spíš je to Čínský Krumlov než Český Krumlov. Ale hezky tam je ale kouzlo je už pryč. Ve starém centru snad už nikdo nežije a všechno to jsou restaurace penziony a hotely.

1 0
možnosti
Foto

Asiatů je tam opravdu mnoho...ale mně přišli vcelku milí (v porovnání s tím, jak se dokáží chovat ve velkém počtu například Němci, Rusové i Angličané ) ... kolik má historické centrum trvakých obyvatel ale posoudit neumím, pravda :)

0 0
možnosti
PK

Ahoj, v Krumlově fotíme všichni to samé, kromě těch děvčat. Jinak hezké.:-)

1 0
možnosti
Foto

Není to škoda, nefotit děvčata?:))

0 0
možnosti