Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Karle, krásný! Každým rokem je mám přímo pod okny. Sice už jsou pěkně kulaté, jak jsi nám je předvedl, ale stále vzpomínám na ty balíky, v nich se děcka nejvíc vyřádila. R^;-)

1 0
možnosti
Foto

Jo...s těmi hranatými balíky to bylo jiné kouzko, že?:)

1 0
možnosti
Foto

Karle, hezky jsi tu atmosféru zachytil. Jo jo, stohy, jak jsem se v nich nblbnul, ale žádnej nehořel :-))))

1 0
možnosti
Foto

Kéž bych mohl říct to samé :))

0 0
možnosti
Foto

Na stohy jsme se vždycky mohli koukat jen zdálky. Nevím proč.8-o A v poslední době jsem žádný pořádný neviděla, asi že ze spousty polí jsou teď louky...;-)

1 0
možnosti
Foto

Anebo jsou póle často řepková:)

1 0
možnosti
Foto

Ten západ slunce je nádherný. Se senem mám trochu problémy - kýchám. Jinak opravdu romantika.R^

1 0
možnosti
Foto

Já nejen kýchám, já mám pak oči jako angorák:)

0 0
možnosti
Foto

vzpomínám si na jeden chmel... oba jsem byli nekuřáci a nevadilo to... líbilo se nám ve stohu i tak :))

R^a..... třeba taková devítka je pro blog křesťanův jako objednaná. Zdravím

0 0
možnosti

... a sirky jsi s sebou neměl? .-)

R^

2 0
možnosti
Foto

:) No...panečku...to by bylo světlo :)

1 0
možnosti

Jo, jo - to je "můj" blog!:-))) Četné kontury proti nebi!:-)

Když píšeš o těch stohových hrách, je mi líto kluků sedících u pc....

Hezký týden, Kájo!:-)

1 0
možnosti
Foto

No...dnes si kluci stoho mohou postavit v Minecraftu :))

1 0
možnosti
Foto

R^obvzláště ty stohy...jako klik jsme si v nich dělali bungry...teď by to už moc nešlo.:-)

1 0
možnosti
Foto

Za mě ty válce ještě nebyly, ale stohy vysoké jako dům, to byly kotouly z vrchu po nich nebo tvoření chodeb z jedné na druhou stranu. R^

1 0
možnosti
Foto

Ano, chodby skrz naskrz měly také své kouzlo :)

0 0
možnosti
PK

No máš to zajímavé Karle, a až zase tmavé. Stohy - ach jo - mám pěkné vzpomínky.;-D;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

Já také...vzpomínky plné senné rýmy a kýchacích orgií :))

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS