Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Přepychová Zlatá Koruna, krásně nafocená.....a ty křížové klenby a chodby.....pohádka.

Závěrečné duo se mi moc zalíbilo. Šikovné dívky....šikovný Karel B. R^R^R^

0 0
možnosti
ZS

BoháčkuKarle ... úchvatné chodby, vznosné klenby a průhledy, slunce procházející okny ... krásné místo a tebou skvěle zaznamenané R^

1 0
možnosti
Foto

je to krásné místo a jak píši níže, kupodivu mi přišlo málo navštěvované :)

1 0
možnosti

Jo, to tedy jo...to stojí!!!:-)) Překrásné záběry, zvlášť ty interiérové - se zbožňovanými křížovými klenbami. A tady si dali extra záležet!:-)))

Parádní fotoblog, pane ďáble Kájo!:-)

1 0
možnosti
Foto

Kříž sem, kříž tam, hlavně, že se...klenou ;)

1 0
možnosti
PK

Ahoj Karle, jsem rád, že jsem si konečně prohlédl Zlatou Korunu.:-)

1 0
možnosti
Foto

:) Počkej, chceš říct, že jsi tam nikdy nebyl?:)

0 0
možnosti
Foto

ve středu jsem měla dějiny - gotiku, a zaboha se mi nikde nelíbily ukázky kleneb a žeber a nenašla jsem jednu jedinou dobře nafocenou pořádnou konzoli...:-) ta výmalba do červenorůžovoflekata hned na začátku...to miluju.R^krásný víkend přeju

1 0
možnosti
Foto

Kecko, jak je to dlouho, co jsi používala Chrám sv. Víta? ;)

0 0
možnosti
Foto

Jo...NPÚ se stará :)

0 0
možnosti
Foto

R^Ahoj Karle, ještěže si tam zašel:-)PS: jestli mě při focení něco rozčiluje, pak je to lesklá dlažba nebo podlaha celkově, Tobě to evidentně nevadí...což je dobře :-)

2 0
možnosti
Foto

Ale vadí...ono se blbě pak všechno nastavuje...stejně jako focení v protisvětle uvnitř místností apod :)

0 0
možnosti
JB

J55a20n 95B12í19l98e21k

7. 10. 2016 8:24

Hezké místo i fotkyR^

2 0
možnosti
Foto

Dobré ránko :) Kupodivo místo trochu zasunuté a nepřišlo mi, že nějak hojně navštěvované :)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS