Diskuse

Český Krumlov - Náhodná setkání blízkého druhu II.

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Krvavě červená lavička z čertovských růžků...;-) (no, mě to tak prostě napadlo;-)). Jinak ty modelky ...moc zajímavé street fotaR^

1 0
možnosti
Foto

A tak street foto bych to nenazýval, i když to vzniklo spontánně na ulici :)

1 0
možnosti
Foto

Z blogu je zřejmé, že Český Krumluv se těší zájmu celého světa.:-)

1 0
možnosti
Foto

Ano, je to tak :))

0 0
možnosti
ZS

Teda BoháčkuKarle ... v krku mě bolí, ale tebe si ujít nenechám ... měl jsi šikmooké žně (žnul šikmoočky) , ty dnešní jsou drobet stydlivé a přesto ti neodolaly, inu ďábel má své metody ... ale v té jejich nejistotě před objektivem je úžasný půvab. Zákoutí s červenou lavičkou je the best a dáma na lavičce je velmi elegantní, velmi decentní, velmi přitažlivá. Prostě dáma.

1 0
možnosti
Foto

Jo, taky na mne něco vlezlo, skákalo to v naší rodině z jednoho na druhého a mne si to nechalo na závěr :) Dáma nedáma :))

1 0
možnosti

Červená lavička - modelka má nejmilejší! :-))))

Ale samože jinak fotky zajímavé, nó! :-)

2 0
možnosti
Foto

Vida ji, Červeňákovou:))

1 0
možnosti
Foto

Karle, a to ti všechny pózují zadarmo? Nebo ti ještě zaplatí ? :-)R^

1 0
možnosti
Foto

Rozhodně zadarmo...zaplatit bych si nenechal a platit nehodlám :))

1 0
možnosti
Foto

nemůžu se dočkat... příště ta trojka... Steven Spielberg v Točním parku zavěšený do mimozemšťana... žejo?

Fotky hezké...ženy pěkné také moc.:-)R^lavička - i já jsem pro

1 0
možnosti
RP

Fotky s lavičkou jsou moc pěknéR^...i ostatní.

1 0
možnosti
Foto

Dík a hezký den přeju :)

0 0
možnosti
Foto

Opět pěkná setkání, jak 1 tak 2 R^;-)

1 0
možnosti
Foto

:) Náhodná setkání :)

1 0
možnosti
Foto

Určitě jsi svým modelkám pomáhal se převlékat za DUBEMR^;-D

1 0
možnosti
Foto

Ani za BUKem ne, Kocoure :) Byly to turistiky a oblečené :)

0 0
možnosti
MJ

Pěkné! Červená lavička je tak lákavá. Také se mi líbí Tvoje schopnosti. Všimla jsem si, že slečnu z fota č. 2 rázem přestaly bolet zuby, jak si s ní začal pracovat.:-)

3 0
možnosti
Foto

Ta červená lavička je úžasné zákoutí kousek pod krumlovskou věží :)

0 0
možnosti