Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Eště jeden "insider": dokončuju článek o jedné zrzce, jmenuje se to: "Zrzka přišla na kávu pozdě". Moc by mě pak zajímalo, jestli právě tuhle znáš... ;-)

1 0
možnosti
Foto

Podívám se, až vyjde :)

0 0
možnosti
Foto

Teda, já čumím! Tys přesedlal na exotické černovlásky. Anebo z nich vybíráš ty odlakované do ruda? Přiznej se... ;-D

1 0
možnosti
Foto

Ne, nepřesedlal, jen bych byl na místě dostatek svolných :)

0 0
možnosti
PK

Ahoj Karle, tak jsi si to pěkně užil. Nevím zda tě kastelán pochválí, že jsi zveřejnil kam tě pustí.

1 0
možnosti
Foto

Myslím, že to nebude problém, za rok se tam krom mne dostalo více lidí...od studentů zabývajících se historií, archeologií anebo rekonstrukcemi památek například...až po média :)

0 0
možnosti
JR

J72a39r21a 33R77a73n76k

1. 11. 2016 2:34

Selfies a divky orientalni a konecne peknej muzskej a kastelan k tomuR^

1 0
možnosti
Foto

Nejen pěknej...ale i výřečnej a znalej R^

0 0
možnosti
Foto

Fajné vidět někoho, kdo fotí na poctivý foťák a ne jen přiblblá selfíčka. :-)R^

1 0
možnosti
Foto

:) Ano, často mají holky moc fajné foťáky :)

0 0
možnosti
ZS

Boháčku .. čekala jsem ... to slíbené aj ... ovšem dneska pro mě the best - holky za katrem, skvělá momentka, to se mi líbí R^

1 0
možnosti
Foto

Však je tam..na závěr...ten slíbený :)

1 0
možnosti
Foto

hezký blízký druh :-)

1 0
možnosti
Foto

Ale už jsme s tím únavným asiatováním skončili :)

0 0
možnosti
Foto

No to jsou mi věci :))

0 0
možnosti
Foto

Tak konec:-/hmm. Karle, když jsem dnes ráno otevírala prosklené dveře blogu, válely se u vchodu dvě fotky... nejsou Tvoje?

líbí se mi, jak umí zamávat a ta vaše společná z Krumlova je taky fajn;-)

kastelán... hmR^znám z televize a závidím

http://ipravda.sk/res/2013/01/18/thumbs/steven-spielberg-nestandard2.jpeg

http://img.ihned.cz/attachment.php/930/40326930/i345BDEFGIJKOjkWcdefhpqxy1SUw9Vn/Steven-Spielberg.jpg

hezký den

2 0
možnosti
Foto

Jo...každou chvilku nějakou fotku někde v luftě ztratím :)

0 0
možnosti
Foto

Tentokrát byly rezavé pouze mříže, zrzavou Asiatku jsem ještě nepotkal. Ale mohla by být jako rudovláska zajímavá. Můj R^ dokazuje, byl jsem spokojen i tak, Karle!

1 0
možnosti
Foto

Zdravím, Kocoure :)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS