Diskuse

Pekelná kosa

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TG

Listuji blogy a jsem znovu u Tvé zimy..., ty fotky jsou úžasné...! !R^

1 0
možnosti
Foto

Dík, Tome, hezký den přeju :)

0 0
možnosti
Foto

mezi excelentními šestka ještě excelentnější:-)

1 0
možnosti
Foto

Což teprve tři šestky :)

0 0
možnosti
Foto

Karle, tos měl nechat na léto ;-D Super R^

1 0
možnosti
Foto

hezké mocR^ a líbí se mi, jaký jsi pravý profesionál... zaznamenáš, než se tou krásnou plání prosvištíš na běžkách, žejo? :))

zdravím Tě

1 0
možnosti
Foto

Jen při slově běžky se mi dělá špatně :))

1 0
možnosti
PK

Zdarec Karle, líbí se mi zejména ty černobílé.:-)

1 0
možnosti
Foto

Zdarec, Pavle, dík za nakouknutí :)

0 0
možnosti
Foto

R^Krásná, ale díky, že už je snad za námi!;-)

1 0
možnosti

Hezké zimní - doufám že finále. Teď nastává moje oblíbené období - předjaří. Těším se, co pěkného nafotíte teď. Zdravím.:-)

1 0
možnosti
Foto

Mám ze slunného předjaří opět Kvapilova jezírka...ale taky mám podzimní mlžné svítání v zásobě :))

0 0
možnosti
HP

KrásaR^, zima čaruje, je nádherně fotogenická. Na fotkách mže být pořád;-D. Díky

1 0
možnosti