Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Edvard Benes se zaslouzil o stat. Stejne nebo velmi podobne si cestii vlastenci svoje vlastni pohranici vybudovali. Zemsky raj to na pohled.

1 0
možnosti
Foto

Ano...i tohle je možný úhel pohledu :)

0 0
možnosti
Foto

To je atmosféra R^ ... a ten uvolněný klenební kámen podpíraný mříží R^R^

1 0
možnosti
Foto

Jo, to mi padlo do oka hned..."vypadlý klenák" :)

0 0
možnosti
Foto

Musím říct, že dneska na mě ty fotky působí mnohem smutnějším dojmeme, než před pár dny... síla, a samosebou karma :)

2 0
možnosti
Foto

Asi v souvislosti s jinou formou doprovázené i nějakou hudbou...se ta atmosféra umocní :)

0 0
možnosti
Foto

R^Moc hezké a zajímavé fotkyR^

1 0
možnosti
Foto

Dík za nakouknutí a hezký den :)

0 0
možnosti

První dojem, nemohla jsem uvěřit, že to na Táborsku v Příběnicích takto zpustlo. Ale zbystřila jsem, když jste zmínil Podbořany. Je to smutné koukání. Připomněl jste mi stav, v jakém lidi objevovali vesnice a pobořené kostely v bývalém vojenském újezdu Boletice - příznačně o tom psal kolega Hosman: http://jdem.cz/c4dbk9 . Znám ten kraj a myslím, že dodnes se v pohraničí v každém kraji najdou podobné "Příběnice". Dobře jste to zachytil - hudba velmi sedí. Jen z toho není veselo. A hádám, že ani nemá být. Pěkný den.

1 0
možnosti
Foto

Občas se mi stane na nějakém místě, že se mi uleví, když ho opustím. tady jsem to cítil, když jsem po focení vyšel z té polorozpadlé brány :)

0 0
možnosti

Bohužel díky nešťastnému Únoru ́48 a následné kolektivizace vesnic, právě v pohraničí pak dopadla řada dědin tak jak tato. Ti co přišli jich osídlit, raději pak se odstěhovali zpět domů nebo někam jinam. Bohužel. Jinak je to pěkné připomenutí od autora. :-(

2 0
možnosti
Foto

Jen shoda okolností ve své podstatě.

0 0
možnosti
Foto

Moc hezké, ale velmi smutné fotky. Karma.

1 0
možnosti
Foto

Dík za nakouknutí :)

0 0
možnosti
Foto

jak už jsme zvyklí...opět moc hezký a opět něco obvláště:-)

2 0
možnosti
Foto

Dík, Jarku, opatruj se :)

1 0
možnosti

Komentare netreba. Jen ze takovych mist je v ceskem pohranici mnoho. A melo by se to neustale pripominat.

2 0
možnosti
Foto

Ano, není to jedinné místo...dole v diskuzi jsem připomněl Šitboř...ale uvědomil jsem si, že ještě minimálně jedno místo znám a byl jsem...Pořejov :)

http://bohacek.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=372799

0 0
možnosti

Češi, komunisti to krásně zvelebili :-(

4 0
možnosti
Foto

No...i tohle je spíše o úhlu pohledu :)

0 0
možnosti

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS