Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jsem v prodlení...(mobil):-) Ale vůbec nic to neubralo na kráse fotoblogu. No jo, zuby, kořen, prostě všechno - zahřeje u srdce, i přesto, že je to zimní...

Díky, Kájo!V R^

1 0
možnosti

Mám ráda Vaše drobounké zářící detaily, jako třeba suchá kytička ve světle před kořeny stromu. Zajímavá muzika, dost odpovídá náladě fotek. Zdravím. V

1 0
možnosti
Foto

Děkuju, zdravím komentář potěšil, já tyhle drobné detaily vnímám a fotím rád :)

0 0
možnosti
Foto

Nádhera, ale tu čelist bych nechtěla mít za živa za zadkem :-)R^

1 0
možnosti
Foto

:)) Kdo by chtěl :))

0 0
možnosti
Foto

Krásné odcházeníR^:-)

1 0
možnosti
Foto

Hezký páteční večer, Olčo :)

1 0
možnosti
Foto

Za mě třetí shora - která celá (včetně oblohy) působí dojmem rotace.

A samozřejmě mé oblíbené břízy :-)

1 0
možnosti
Foto

Taky je mám oblíbené, nikdy neodolám aspoň jednomu "cvaku" :)

0 0
možnosti

Krásný pohled na hory ... pod tvýma očima ani ty vrtule nepůsobí rušivě :-)

a odraz boháčkovské modře na sněhu a zmrzlí beránci přitulení k sobě, aby je voda neodnesla moc rychle ... líbí, moc a moc V

1 0
možnosti
Foto

Možná jsou to beránek a ovečka?:)

1 0
možnosti
Foto

mají své nezaměnitelné kouzlo :)

0 0
možnosti
Foto

nebudu se opakovat, proto nic nenapíšu:-)..ale aspoň...R^

1 0
možnosti

To musel byt krasny den!

1 0
možnosti
Foto

Byl...navštívil jsem v něm znova, mimo jiné a krom minulého blogu, Panenský Týnec...fotky lepší, než kdysi :)

0 0
možnosti
Foto

Krásné odcházení zimy!R^:-):-):-)

1 0
možnosti

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS