Diskuse

Volkův kříž

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Druhá fotka je nejkrásnější R^ a andělský křídla, moc zajímavé, co nám obloha někdy naskytne k vyfocení. Jen jsem přemýšlela, když anděl ztratil křídla, nerozmáznul on se o naši matičku Zemi? :-/

Fotkám jednička s hvězdičkou. A ta písnička! V A kdy si zase něco počteme? hm? Zašmátrej v šuplíku, prosím.

1 0
možnosti
Foto

Trojka to měla být. To jsem celá já. :-/

1 0
možnosti
Foto

Děkuju a hezký den přeju :)

0 0
možnosti
Foto

Karle, tohle mi málem uteklo. Každopádně R^

1 0
možnosti
Foto

Nic by se nestalo, Pavle...opatruj se :)

1 0
možnosti
Foto

Dík za nakouknutí :)

0 0
možnosti

Dneska už se kříže nestaví - takto úplně samotné už vůbec ne. A přitom důvodů by bylo mraky. Díky. A zdravím. Krásné fotky.

1 0
možnosti
Foto

Při silnicích křížky přibývají :)

0 0
možnosti
Foto

Zdravím, Šárko...stále čtu :)

0 0
možnosti
Foto

Divné, moje se tu neobjevilo, to je křížR^R^

1 0
možnosti

Pěkné jako vždy, Kájo!:-))

1 0
možnosti
Foto

Děkuju, Majko, bré ránko :)

1 0
možnosti

Kříže jako křižovatky Duší...:-)R^

2 0
možnosti
Foto

Vida...to mne nenapadlo nikdy, hezké přirovnání :)

1 0
možnosti
Foto

Krása a "něco to navíc", a to každej neumí :)

2 0
možnosti

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS