Diskuse

Svítání

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Není nad to si ráno přivstat :-)R^

1 0
možnosti
Foto

Není nad to si ráno pospat :)

0 0
možnosti
Foto

Když svítá je hezké, že člověk má před sebou celý den R^R^

1 0
možnosti
Foto

Víš, kdy se Bůh nejvíce směje?:))

0 0
možnosti

Je to nádhera, fotky i muzika. Připomenul jste mi setkání s jeleny - první v životě. Vzali jsme si do hlavy s mým Zdeňkem, že si vyrazíme na východ slunce na Oblík - jeden ze skalnatých vrcholů kopců v okolí Modravy na Šumavě. Tma jak o půlnoci - vyrazili jsme kolem půl čtvrté ráno - v září. Nikdo nám neřekl, že říje je v září a ne v říjnu. Celé stádo řvalo celou cestu z plných jeleních plic. Tak od té doby přesně vím, o čem mluvíte. Budiž řečeno, že jsme vydrželi, východ slunce byl tehdy opravdu nezapomenutelný, to stádo se v čele se statným jelenem páslo přes údolí u našich nohou. Pěkný víkend přeji. :-)

1 0
možnosti
Foto

:) Já to sice věděl, kdy je říje...a stejně by se ve mě krve nedořezal :))

0 0
možnosti

R^Krásný. Zkusím si zítra přivstat před osmou....

1 0
možnosti
Foto

A to já dnes spal skoro do půl desáté...mám dlouho střádaný deficit :)

0 0
možnosti
Foto

Já jako noční můra svítání prakticky neznám :-)R^

3 0
možnosti
Foto

Ale zase těch západů slunce, cos viděl :)

1 0
možnosti

Tak vyprat trenky a zítra znovu! .-)

1 0
možnosti
Foto

:) Podobné lekavé zážitky bych si s přibývajícím věkem i docela odpustil :)

0 0
možnosti
Foto

Krásné náladové fotky!R^ Škoda, že se nepodařilo zachytit ty divočáky.:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

Dobře, že se mi je nepodařilo chytit :))

0 0
možnosti
Foto

A další adept na přání k svátku, o pár dní opožděné :)

0 0
možnosti

Krásné svítání ... všechny fotky jsou krásné, osmička je úžasná, skoro neznatelná cestička, ta se mi líbí moc a moc a devítka také, břízky sluncem políbené, dokonalé ráno, kdy slunce si dává první doušek ranní rosy (nebo si v ní okoupe nožky ...) R^

1 0
možnosti
Foto

Až na to vstávání, jak správně konstatuje Jarek :)

1 0
možnosti
Foto

R^no jo, ale na to se musí brzo vstávat ne?:-)

2 0
možnosti
Foto

No...to je fakt silně nepříjmená věc :) Gratuluji, Jarku R^

0 0
možnosti

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS