Diskuse

Ďábel se skrývá v detailu

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

Trochu morbidní na květen, kdy vše ožívá.;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

Takové typicky ívlovské zkrátka :)

0 0
možnosti
Foto

Jsi mistrem PSAVCEMR^R^

Teplejší dny - neb je máš rád!!

1 0
možnosti
KG

(y) Hezké, čekala jsem, kdy se to tady objeví :)

1 0
možnosti
Foto

A Ty ses také dlouho neobjevila už :)

1 0
možnosti

Není toho ďábelského okolo nás už tak dost? Mám raději Vaše fotoblogy pane Boháčku. Ale to není podstatné, co je to názor jedné ženské, proti "dábelským detailům"... Pěkný víkend - a dobré oko na focení přeji. [>-]

1 0
možnosti
Foto

Přijde na to, co všechno vlastně člověk přisuzuje ďáblu...z mého pohledu při přiznání si pravdy je okolo vskutku ďábelského hodně pomálu ;) A děkuju :)

0 0
možnosti
Foto

S bouřkou za okny... dokonalé R^

2 0
možnosti
Foto

Tady byla taky bouřka :)

1 0
možnosti
Foto

A že v pekle děkujou :)

0 0
možnosti
ZS

D o k o n a l é ! !

Perfektně vygradované, skvělá pointa, ani slovo navíc ... dokonalost ukrytá v detailu. R^

1 0
možnosti
Foto

To slovo "detail" mne často láká i irituje :)

1 0
možnosti

Tak konečně jsem k tomu dostala, a dost dobrý! Pane ďáble!:-)R^ A umíš tu ruletu dost dobře...

1 0
možnosti
Foto

Ruletu mám v krvi :))

1 0
možnosti
PB

.... slušnej náááářez (sem sa chytal u Bonda a richtik,-takyžejo, ďábelský finále)!R^

1 0
možnosti
Foto

Dík, jsem rád, že se líbilo :)

0 0
možnosti
MK

Kdysi, před 53 léty jsem hrál plátínko (Ostrava) jako očko: každá další sázka dvojnásobná; vyhrál jsem pár peněz, (2x) ale po třetí mně hnali ode dveří!

Hazard je sviňa; když už, tak mít limit a víc u sebe nemít.

1 0
možnosti
Foto

No...já krom korunového mariáše nikdy nic nezkoušel :)

0 0
možnosti