Diskuse

Zrzka a lom

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Nejhezčí kvetoucí trnky a listy na hladině. To někdy namaluju :-)

0 0
možnosti

Zdarec Karle, Pěkný lom.:-)

0 0
možnosti

Tady na mne dýchlo ticho. I Eiwy se usmívá pod fousy a určitě si říká: "No dyť jo, to víš, že tu chvilku ti postojím. Ale koukej mačkat, ať si můžu zas lehnout.". Nádherný pejsek - i barevně ladí. Zdravím. A prosím, podrbejte ho za mně tam, kde to má rád, ať z toho focení ještě něco má. :-)

1 0
možnosti
Foto

Podrbu...bez podrbání by mne nepustil domů, když se vracím z práce :))

0 0
možnosti
Foto

R^ale at jsem dělal co jsem dělal...žádná mi nanaskočila:-)...asi jsem jel kousek od Tebe...si myslím:-)

1 0
možnosti
Foto

Nenaskočila, nemohla, když si vezl manželku za sebou :) A měl ses stavit :)

0 0
možnosti

jak se dari v praci, Karle?

1 0
možnosti
Foto

Pořád stejně už řadu let :)

0 0
možnosti
Foto

tesila jsem se na zrzaveho cloveciho (!) nahace ... ;-(;-(;-(Rv;-D

1 0
možnosti
Foto

Dík a hezký den přeju :)

1 0
možnosti
Foto

Za mě č. 3 - má takovou zvláštní zakloněnou perspektivy.

A v kategorii zrzek samozřejmě č. 7 :-)R^

1 0
možnosti
Foto

Jo...trojka...jsem rá, že zaujmula :)

0 0
možnosti
Foto

Máš to moc pěkný, vše co mám ráda....břízky, voda, šutry a bonus na konecR^;-)

1 0
možnosti
Foto

Protože to mám rád také :)

1 0
možnosti
Foto

Pěknej lom (světla) a zrzka se taky moc vyvedla!R^:-):-)

2 0
možnosti
Foto

Mám to kousek, pět minut autem, tak tam občas zajedeme podívat se, jak se to tam láme :)

0 0
možnosti

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS