Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Já nevím, ale jeden z nich mi připadá jako dodo...:-D

1 0
možnosti

Překvapujete mně pane Boháčku. Že Vám to stojí za hovor. Když umíte tak nádherně fotit, proč se zabývat žumpou? On totiž není žádný extra výběr před těma volbama. A tak co zbude ubohému voliči? Když bude mít rozum, dá hlas tak, aby zvolený politik ostatním co nejvíc vadil, když ne, tak podpoří to, co tu máme 20 let - a je to jedno koho. Když bude chtít být uvážlivý a nepůjde k volbám, pravděpodobně prožije příjemný den někde v krásných lomech, jako od Vás, ale až nám zvolená garnitura začne zatápět, nebude moci dávat vinu jim, ale sobě. Tomu říkám patová situace. Pro nás všechny. Vlastně stačí počkat a oni to Arabové vyřeší za nás. Zatím zdravím - a těším se. Hádejte na co - na fotoblog. O politice píše tolik lidí, ale fotit jako Vy, to každý neumí.V

1 0
možnosti
Foto

"Nový příspěvek od vašeho oblíbeného blogera.." (čtu ráno na e-mailu...., teď jsem prozradila, že si v mých oblíbených:-/) Otevřu to a politika????? :-( ach jo... ;-(.... ;-)

1 0
možnosti

Děda zaparkuje svou starou škodovku u parlamentu.

Přiběhne bodyguard..

"Dědo,padejte odsud.To je parlament,pobíhá tady spousta poslanců"

Děda : " Já se nebojím.Mám alarm.

2 0
možnosti

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS