Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zdarec, pěkně jsi to nafotil:-)

0 0
možnosti

Asi před 15 lety jsem tam byla, ty kilometry hradeb mě dostaly. Ani se nedivím, že rod Švihovských přišel skoro na mizinu jen kvůli přestavbě tohoto rozsahu. Návštěvu jsme završili představením sokolníků. To bylo skvělé také. Dokonce tam létal kondor (z hradeb a pak to měl chudák daleko pěšky a do kopce, zpět k páníčkovi) a elegantní sovice sněžná. Mám na ten hrad krásné vzpomínky a Vy jste mi je věrně oživil. Díky a zdravím. R^R^R^

1 0
možnosti
Foto

Jo, i letos tam byli sokolníci...ale přiznávám, já jim moc pozornost nevěnoval :) Rádo se stalo :)

0 0
možnosti
Foto

Jé, tam jsem byla... Někdy... Dávno... Na školním výletě ještě na ZŠ.;-D A pamatuju si především ukázku dravců.8-o;-)

1 0
možnosti
Foto

na ZŠ? Tak to nebylo tak dávno ;)

2 0
možnosti

Kájo, není zřícenina jako zřícenina!:-)

Ale Rabí - to je tedy krasavice!

Díky za její parádní zvěčnění na tvých krásných fotkách.

1 0
možnosti
Foto

Nádherná fotodokumentace hradu včetně občasného pekelného zákoutí s trávou vyrůstající ze zdi;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Pekelná tráva ...chi...to by byl hezký slogan pro něco opravdu silného :))

1 0
možnosti
Foto

Pěkná prohlídka místa, kam se teprve chystám :-)

1 0
možnosti
Foto

Ahoj, Štěpánko :) Stojí to za prohlídku :)

0 0
možnosti

Krása. A určitě tam byl chládek.

1 0
možnosti
Foto

V těch podzemních místnostech přímo báječný :)

0 0
možnosti

Já dovnitř moc nechodím... držím se zahrad a nádvoří... tak díky za zprostředkování. Krásné fotky.

2 0
možnosti
Foto

V rámci toho, že nešlo o organizované a komentované prohlídky, ale volný vstup v rámci Dne dětí...jsem si to v klidu prolezl rád :)

1 0
možnosti

D91a15v65i80d 21V61l77k

17. 7. 2017 12:36

Musel to být kdysi parádní hrad.Byl jsem tam před lety, tak děkuji za připomenutí na hezkých fotkách.R^

1 0
možnosti
Foto

Rádo se stalo, zdarec :)

0 0
možnosti

Ahoj Karle, máš to pěkné, barvy jak z pohádky.:-)

1 0
možnosti
Foto

Tak o ne jtakový celý pohádkový...ten den navíc byl ve znamení oslav Dne dětí, spousty zábavy pro malé i větší :)

0 0
možnosti

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS