Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Karle, krásné fotky a úžanápad s titulkem! R^

1 0
možnosti
Foto

:) tak ...Já a zrzky...no :)

0 0
možnosti

Myslím, že taková krása v úhlu pohledu a barvách vžene slzy do očí hodně citlivým lidem - nejen zrzkám. Mě jste dostal. Je to překrásné - připomínáte mi barevností Dalího velká plátna. Zdravím. R^

1 0
možnosti
Foto

Děkuju, za chválu :)

0 0
možnosti

Zdarec, tož toto sa ti povedlo.:-)

1 0
možnosti
Foto

Já ne...mám to místo kousek od domova a nevěděl jsem o něm...ale dostal jsem se k bezva "zdroji" :)

0 0
možnosti
Foto

Děkuju za nakouknutí a chválu :)

0 0
možnosti
Foto

...je dobrá kombinace :))

0 0
možnosti

Krásné fotky, karma. R^

1 0
možnosti
Foto

Dík a hezký den :)

0 0
možnosti
Foto

Ten zrezivělý potok a okolí jsou fakt moc pěkné! R^:-)

1 0
možnosti
Foto

On vyvěrá z místa na fotkách 2-3...zatopená šachta...a pak tvoří v okolí různé větší a menší túňky :)

0 0
možnosti

D83a89v66i80d 47V30l66k

24. 7. 2017 13:34

Karle, já tě podezírám , že Ty jsi ZRZKOFIL;-D a za fotky jako dyckyR^

2 0
možnosti
Foto

Jsem...na blogu odjakživa :)

2 0
možnosti

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS