Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Karle, moc hezká úvaha. Pěkně se to čte. Jenže...hodně do toho mluví "chemie"'. A ta pokud sedne, tak jsou všechny úvahy zcela nicotné:-))) A ani věk to neovlivní (když je kde, a čím:-D).

Těším se na pokračování!

1 0
možnosti
Foto

:) No chemie není k úvahám...to je logicky první předpoklad, proč vůbec začne někdo přemýšlet, zda do postele ano nebo ne...ve snu by mi nenapadlo zamýšlet se nad tím, zda ano či ne bez chemie...pokud ovšem nejde kupříkladu o to tučné konto...tedy žádné "jenže" :))

0 0
možnosti

Já jsem muž za zenitem a rozhodně neřeším problém, zda se vyspat s chlapem na prvním rande, protože s chlapy jaksi nerandím. :-P

1 0
možnosti
Foto

Spousta lidí nemá zdánlivě potřebu řešit spoustu problémů :)

0 0
možnosti

...je fakt, že text v perexu je lehce zavádějící;-D

Já od mužů za zenitem slýchám spíš jen staré otřepané, jó, když bylo čím nebylo s kým, když bylo s kým a do čeho nebylo kde, a když je s kým a je kde, tak není čím.

Tudíž to vypadá, že se muži za zenitem, otázkou ohledně myšlení ženy, jak je dobrá v sexu příliš nezaobírají:-)

2 0
možnosti
Foto

Což nás opět přivádí k onomu mnohovsrtevnatému zenitu :)) Ahoj, flee.. :)

1 0
možnosti

Znám dost dobrých důvodů, proč nikdy na prvním rande nehupsat do postele. Proč se připravovat o krásu namlouvání, rozechvělost očekávání a předehru k milování. Asi jste pochopil, že mluvím o něm a ne jen o sexu. Muž, který tohle nechápe, snad ani nestojí za námahu. A mimochodem, když přijde opravdový prožitek, nerozebírala bych ho v blogu - docela jste mně překvapil pane Boháčku. Ale karma je za to pěkná, to jistě. Zdravím. :-).

1 0
možnosti
Foto

Ale jistě, i já si dovedu představit mraky důvodů, proč to neudělat...píšu o tom i v blogu, stačí pozorně číst ... ostatně to se týká i tzv "opravdových prožitků" :)

Nicméně...překvapuji rád, bez ohledu na fakt, že téma "sex" u mne nemůže být u nikoho, kdo mne zná byž jen z blogu...překvapení :))

0 0
možnosti

Proč vy muži myslíte při prvním randění jen na sex? Moje nejlepší rande bylo když jsme tři hodiny chodili okolo řeky povídali si a drželi se za ruku. Dodnes oba vzpomínáme na tu dobu a oba tvrdíme že sexem bychom to pěkné jen pokazili. Dá mi je to k.... nedá mi je ještě větší. Je to hodně špatné. Sex nemá být na prvním místě tam je první úcta druhá je tolerance a až potom je sex. Nedivím se že mezi lidmi je tolik zla když první a druhé místo nahradil sex. Nemyslete si že jsem závistivá stará panna, sex mám ráda ale je u mně na třetím místě, protože sexem se dá to hodně hezké taky hodně pokazit. ;-)

1 0
možnosti
Foto

Nemyslím si o Vás nic špatného, i když nesouhlasím s hodnocením, že něco na tom je hodně špatně :)

Tohle má každý nastavený jinak...proto píšu, že je to vždy otázka vyhodnocení pozitiv a negativ daného člověka ...v daný čas na daném místě :)

1 0
možnosti

Každý podle svého V

3 0
možnosti
Foto

Ano, tak to opravdu je...jen otázka vlastních priorit v daný moment na daném místě :)

0 0
možnosti
Foto

Zdarec, Limetčiku :)

0 0
možnosti
Foto

R^nadpis napřed zavedl mé představy jiným směrema s tím větší zvědavostí jsem se začetla:-)je to skvělýR^

pokud je vzájemná přitažlivost tak proč dělat nějaké tanečky jen aby si nemyslel něco špatného? Naopak je průšvih když se do chlapa zamilujete a ono to pak nefunguje:-/ale obráceně je to taky špatný takže trochu se poznat je žádoucí

takže abych to shrnula-jak kdy;-)

1 0
možnosti
Foto

Ano...pokud pozitiva převáží negativa...a to se mění individuálně a s časem :)

0 0
možnosti
Foto

Dík za nakouknutí a hezký večer přeju :)

0 0
možnosti
Foto

Správně, Karle R^ ... do postele hned! Zbytečná ztráta času s někým trajdat po večeřích a kultuře, když se pak ukáže nekompatibilita ;-)

4 0
možnosti
Foto

:)) No dyk to tu poudám :))

1 0
možnosti

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS