Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

A tohle mi skoro uniklo, myslím ten blog;-)R^

0 0
možnosti
Foto

Já sice vždycky říkám, že životní partner se potkává a ne hledá ... ale proč by se nemohl potkat třeba i na seznamce? ;-)

1 0
možnosti
Foto

Jo, to je teze, proti které nic nemám...někdo svého ideálního partnera opravdu nepotká za celý život :)

0 0
možnosti

Donutil jste mne k zamyšlení. Se svou polovičkou jsem se seznámil právě na seznamce. Jsme už oba starší, jak píšete "za zenitem". I když ona je stále velice krásná a já se jí asi také stále líbím, protože občas na mne žárlí. Ve změti žen, hledajících duševní souznění, byla jiná. Chtěla sex ... A byla trpělivá. Psali jsme si, já pak měl nějaké zdravotní problémy, tak jsem se na pár měsíců odmlčel. Pak jsme dali rande v kavárně, druhé bylo na nuda pláži a pak jsem už chodil k ní domů ... A tak jsem zjistil, že je to báječná ženská s báječnými, již dospělými dětmi. Už to je 8 roků, co jsme spolu ... Děti již dnes žijí samostatně ... Ale ze zvědavosti jsem se kouknul na seznamku. Víte, že po všech těch letech tam jsou furt ty stejné holky, co hledají své porozumění a pro které jsem nebyl dost dobrý ? Čím to asi bude ...

1 0
možnosti
Foto

Fajn partnera pro život přeji :)

A jinak...přesné...jako v reálném životě, tak při virtuálním hledání...jde to, zásadní chyba není (většinou) ve zvolené metodě :)

0 0
možnosti
Foto

super, asi se budu muset na tu seznamku kouknout

1 0
možnosti
Foto

Kouknutím člověk málokdy něco zkazí :))

0 0
možnosti
Foto

Dobrá metoda pro seznámení se s dámou a vidět ji ve skutečné podobě: prohlédnout si je když vystrčí hlavu a poté celé tělo z vody po delším plavání pod vodou. Poté ještě sečkat, jestli si lehne na opuštěnou deku nebo se na dece už neválí konkurenční chlapisko R^;-D

1 0
možnosti
Foto

Tato metoda je vhodná i pro ženy...

0 0
možnosti

V reálu se mě muži bojí oslovit - působím (prý) podle jednoho kamaráda "hustokrutopřísně".

A na svého nejlepšího mužského jsem měla štěstí právě na seznamce :-)

Hezký den přeju;-)

P.S.: je jedno JAK, ale ŽE to vyjde...

1 0
možnosti
Foto

Přesně...je jedno, JAK :)R^

1 0
možnosti

Měla bych dvě hlavní zásady - vlastně tři. Především nečekat, že muže změním, spíš zkoumat, zda mi on a jeho zvyky nebudou vadit ještě po 20 letech denodeního soužití. Pak nebrat seznamku přespříliš vážně a neupínat se na ní. A nakonec vnést do textů humor. Myslím si, že reálná naděje na úspěch je, když s ní budu počítat jen jako s jednou z cest, jak rozšířit okruh zajímavých mužů, na které bych třeba vůbec nenarazila. Ubrala bych trochu z toho Vašeho cynismu (sex nad milováním) a přidala humor. Ten zabírá spolehlivě. Zdravím. :-)

1 0
možnosti
Foto

Dobré ránko :) Neplést si cynismus s realismem :p

Ale jinak jak říkám, je jedno, jakou metodu člověk zvolí pro seznámení, podstatný je vlastní recept...metody mají sice svá specifika, ale ta jsou pro úspěch nepodstatná :)

0 0
možnosti

A mě se to povedloV....jen musí být žena aktivní a nečekat, že přijede princ na bílým koni /rozuměj ,v bílým BMW/. Slušných a milých chlapů je dost. Jsem 50+ a ještě jsem si vybírala.

5 0
možnosti
Foto

Přeji :)

A je to prostě o tom, o čem píši v závěru :) Na e_seznamce to jde stejně jako kdekoliv jinde bez ohledu na některá specifika :)

1 0
možnosti
Foto

H13a39n46a 32V83l57k50o15v39á

5. 12. 2017 21:13

Inu, Ďáble, já na tohle nemám trpělivost a tak se do toho nepouštím - znám nějaké páry co se takto dali dohromady, v dřevních dobách internetu a dnes mají po několika dětech....Nikdo z nich nebyl vyvěšen déle než 3 měsíce.

Od svých kamarádů a kamarádek co už tohle seznamování pojali za sport vím, že pokud tam někdo visí několik sezón, manželství a děti zřejmě nehledá.

A vo tom to je.

2 0
možnosti
Foto

Není důvod nesouhlasit :)

0 0
možnosti

Njn, seznamka ... tak to jsem nestihla vyzkoušet ... a už to tak nechám. Radši.

Hezké počtení. R^

1 0
možnosti
Foto

Tož to já také ne :) Ale v principu je to zcela jedno, o ničem jiném ten blog není :)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS