Diskuse

Mobil(lov)ky

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

fotky bez nápadu, kompozičně nezajímavé a posunout HDR ukazatel doprava není známkou kvalitní fotky! Bohužel, tohle je opravdu celkově nepovedené. Asi tu schytám spousty minusů, tak nějak s tím počítám, nicméně panu autorovi bych doporučil publikovat své fotografie na nějakém fotografickém webu, a ne na idnes.cz, kde se lidi dokážou rozjásat na něčím, co pravděpodobně ještě neviděli, a považují to tedy za dobré/umělecky hodnotné výtvory.

1 1
možnosti
Foto

Sdělil jste svůj názor, ba až i Vašeho doporučení. Každého právo. Pan B. je jednou ze stálic, a to až ,,drahně" let na těchto stránkách, a to nikoli jen coby autor foto. A coby bloger to vše vkládá sem na tyto stránky. Jak moc má ,,umělecké ambice" se etablovat i jinde, to bych raději nechal na něm;-) O ,,rozjásání se" nad něčím, co ,,lidé ještě neviděli" , jakož o Vaší póze až rádoby profikritika ani nemluvě.

4 0
možnosti
Foto

P.S.: jak jsem zjistil(stačí jen rozkliknout jméno), na těchto stránkách jste jen jedním z bezpočtu ,,takydiskutérů". Ne že bych si dovolil Vám cokoli doporučovat, ale máte i zde šanci se předvést, aby ti, co, tedy dle Vás ,,ještě neviděli" také ,,viděli";-)

0 0
možnosti

nj, klasika - jakmile si kdokoliv dovolí cokoliv zkritizovat, je cupován na kousky - "a co jsi ty dokázal?" nemám potřebu své fotky prezentovat zde na blogu, několik svých výtvorů mám vystaveno jinde, abych se díky konstruktivní kritice mohl posunout někam dál. zde se p. autorovi kritiky nedostává, a to vzhledem k nevalné kvalitě vystavených fotek je pro něj bohužel špatně, protože nedostává tu zpětnou vazbu, kterou by měl.

mimochodem, k mé "póze" - není to žádná póza, to je jen vaše zbožné přání. mám k fotografii blízko, a stejně tak jako mě štve mainstreamová produkce nevalných kvalit v jakémkoliv jiném odvětví, tak mě štve i tu.

0 0
možnosti
Foto

A skutečně jste se zde ,,zjevil", abyste mohl kritizovat to ,,co Vás štve"? Či jenom proto, abyste se i zde také ,,nějak ,,zviditelnil";-D

0 0
možnosti
Foto

Pokud mate blizko k fotografii, tak musite rozeznat dobrou a spatnou, Pan Bohacek ma talent videt to, co ostatni pri pouhe prochazce nevidi. Az sem date vy nejaky fotoblog misto nemistne kritiky, nebudete jen radovy a nezajimavy diskuter.

0 0
možnosti

:D:D:D

vy byste mne pobavila. právě že jsem rozeznal, a ty fotky jsou hrozné, to vám řekne každý, kdo se o focení zajímá trochu víc než že jenom vytáhne mobil z kapsy a cvakne to co vidí.

jak už jsem psal výše, nemám potřebu se tu ukazovat se svým fotoblogem, abych mohl "diskutéry" jako jste vy odkázat se podívat, jak se to dělá správně. a opravdu nechápu, a to mi ještě nikdo nikdy nevysvětil, proč musím být nejdřív ten nejlepší fotograf abych mohl kritizovat ostatní? umí snad hudební nebo filmový kritik skládat hudbu nebo točit filmy? food kritik musí umět vařit?

já chápu, že se někomu ty fotky můžou líbit. jejich úprava je nezvyklá (nehledě na to že technicky strašně špatně provedená). ale zde se víc než hodí přísloví "navrch huj uvnitř fuj"

0 0
možnosti

nechápu váš příspěvek. své jsem si řekl, víc nemá smysl se k tomu vracet, krmit trolla nehodlám. mějte se.

0 0
možnosti
Foto

J49a42n 53Š22i50k

26. 10. 2018 16:24

Konstruktivní kritika je dobrá věc. Jen v tomto případě poněkud postrádá smysl, protože autor uvedl, že fotky pořídil mobilem. V článku si na superfotografa nehraje, předkládá je jako pocitovou záležitost. Což je mi milejší než perfektní a dokonalé fotky, které na mě působí studeně.

2 0
možnosti
Foto

Presne, foceni neni o to, CIM FOTITE. ALE JAK.Muzete mit fotak za statisice a stejne fotit neumite a nekdo s obyc ruskym analogem nafoti uzasne fotky.Je to v hlave.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS