Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

ve tmě, v mlze, za světla, u Tebe to je vždy suprový:-)

1 0
možnosti
Foto

Dík, Jarku, fajn zbytek víkendu přeju :)

0 0
možnosti

Přináší do krajiny měkkost, zklidnění. I do duší. :-)

1 0
možnosti
Foto

A záhadu a tajemství :)

0 0
možnosti
Foto

Na co je takový mobil také dobrý, ani mlhy se nezalekne. Konec týdne nechť se vydaří celé rodině!:-)R^R^

1 0
možnosti
Foto

Dík, Kocoure, fajn víkend i Tobě :)

0 0
možnosti

Kájo, a zase kupodivu superfotky!:-D

Moje favoritka je třetí od konce..."světlo na konci tunelu:-))

1 0
možnosti
Foto

Jo, ta se mi také líbí :)

1 0
možnosti
Foto

Ještě, že fotograf nezakopl o bludnej kořen :-)R^

1 0
možnosti
Foto

Zakopl, ale už našel cestu :))

1 0
možnosti
Foto

R^Kate Bush, poslední foto...celkověR^...světlo na konci cesty vtahuje.

1 0
možnosti
Foto

Kate Bush je skvělá :)

0 0
možnosti

R^Moc pěkný. Za mě první a poslední. Hezký víkend s mobilem!:-)

1 0
možnosti
Foto

R^ I mlžnej závoj může zahaleně odhalit i krásu;-) P.S.: ten kořenový ,,spár" na prvním fotu, tak to je taky R^

1 0
možnosti
Foto

Muří nožka...ale odmítala chaloupku natočit vchodem ke mně :)

2 0
možnosti
Foto

Mohlo by být lepší, ale slunce vykukovala jinde, než jsem byl :)

1 0
možnosti
Foto

Zahazuji "Lumíka" (=Panasonic Lumix GH...) a pokusím se naučit nezakrývat objektiv mobilu prstem.... :-)R^

1 0
možnosti
Foto

To nedělej, na velikosti záleží :))

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS