Diskuse

Miluju své WC :)

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
C

Camino

2. 2. 2011 2:22
A tak situace, kdy jsem se jako malý kluk ocitl u příbuzných

vzpominam si na zvlastni prihodu na severu B.C., hned prvni rok, neznala situace a zdejsiho humoru, travila jsem asi 3 tydny v Tatla Yoko Lake. Pomahala jsem nebo zavazela panum pri stavbe nove "lodge" pro cizince, kteri si prijedou neco vyfotit, nebo zastrelit. Vecery byly krasne a dlouhe a pokud jsem musela, vzdy mne museli doprovazet dva gentlemani s baterkou a kulovnici.....proti medvedum, coyotum, vlkum, dikobrazum, horskym lvum a vsemu ostatnimu. Bohuzel, "kadibudka nemela dvere, neco jako autobusova zastavka....dlouhe prkno na sednuti a v nem 3 diry ruznych velikosti....jen jsem vyrvavala, aby je nenapadlo se otocit.

Druhy den mi bylo receno, ze si mohu baterku vzit sama a pistalku na krk......;-)

0 0
možnosti
KB

ladyevil_cz

5. 2. 2011 15:32
Re: A tak situace, kdy jsem se jako malý kluk ocitl u příbuzných

;-DUaaa, heh, lol ;-D R^ Horský lev aka puma ? :-) Ale představa otevřené autobusové zastávky a kohokoliv s píšťalkou na krku...LoL;-D ;-D ;-D

0 0
možnosti
MK

krčmárka

1. 2. 2011 16:13
Ja viem, že...

... za obsah nevďačíme len osobnej skúsenosti!! autora, ale tiež  jeho  bohatej imagináciiR^ a hlavne vtipnému spracovaniu;-D Ale i tak z toho vychádza, aký si bol chlapec... jééé, pekné:-):-)R^

0 0
možnosti
KB

ladyevil_cz

1. 2. 2011 16:26
Re: Ja viem, že...

;-D Ano...byl jsem sígr první kategorie ;-D R^

0 0
možnosti
KB

ladyevil_cz

1. 2. 2011 15:02
Re: :-)

;-D ;-D Ano...média na mé blogy pohotově reagují ;-) ;-D R^

0 0
možnosti
AT

A.thimo

1. 2. 2011 12:19
Je úžasné,

sledovat, kudy všudy ...vede cesta padlého anděla...vzhůru...!;-)R^

0 0
možnosti
KB

ladyevil_cz

1. 2. 2011 12:30
Re: Je úžasné,

;-D Kdepak...padlý anděl zůstává padlým andělem...stačí číst podrobně ;-) R^

0 0
možnosti
VV

SYETEY-KOTZOUR

1. 2. 2011 11:46
dobrý

až mám obavy, jakým dílem seriál "miluji" skončí...;-D

0 0
možnosti
KB

ladyevil_cz

1. 2. 2011 11:47
Re: dobrý

;-D ;-D zeptej se známých...nějaký návrh na final díl...předběžně stanovené číslo Královské oko ;-) R^

0 0
možnosti
PM

hanina.

1. 2. 2011 10:42
milé

počtení ke kávě, děkuji*

(na záchodě se ze všeho nejvíce, nejdéle, nejlépe...čte;-D...já tam měla v jiskerských letech pořád Malého Bobše...a chodila si tam v noci číst..skoro denně...maminka byla na infarkt a šroubovákem mě pořád odemykala;-D)

R^

0 0
možnosti
KB

ladyevil_cz

1. 2. 2011 11:32
Re: milé

;-D Ano...nejen psát, i číst tam lze...člověk pozná, když přijde na návštěvu a použije tolaletu, zda je v rodině nějaký vášnivý čtenář ;-D Já měl svého času na WC ročníky časopisu Playboy...listovali v nich pánské i dámské návštěvy ;-) R^

0 0
možnosti
CIF

comme il faut

1. 2. 2011 9:37
0 0
možnosti
KB

ladyevil_cz

1. 2. 2011 11:30
Re: Tohle si nemůžu nechat pro sebe

;-D Někde jsem už tohle video použil buď přímo v blogu nebo v nějaké diskusi pod blogem, tak jsem se nechtěl opakovat...a proto dík za přihrávku...považuji za vrchol záchodové kooperace ;-D R^

0 0
možnosti
B

Bobrufka

1. 2. 2011 9:17
Dokonalé,

zapomněl jsi jen na maličkost ( teda ono se to tebe nemusí týkat, ale...) na WC člověka napadají výborné myšlenky ;-D

0 0
možnosti
KB

ladyevil_cz

1. 2. 2011 11:29
Re: Dokonalé,

;-D Ano...myšlenky...přímo sterilně toaletní ;-) Souhlasím...dobré místo k přemýšlení...s vypnutým mobilem pro sichr ;-D R^

0 0
možnosti
S

stepulka

1. 2. 2011 8:39
:-)

Skvělý článek R^

Myslím, že se v něm hodně lidí pozná a to jsem holka ;-) 

0 0
možnosti
KB

ladyevil_cz

1. 2. 2011 11:27
Re: :-)

;-D Dodávám...hezká a chytrá holka..a děkuju R^

0 0
možnosti
S

Sudovka

1. 2. 2011 8:12
Hmmmm.....

co dokáže s fantazií sklenička Magnezie ;-) Zase jsem vše v duchu odžila a příjemně se probrala :-)

R^R^R^

0 0
možnosti
KB

ladyevil_cz

1. 2. 2011 11:27
Re: Hmmmm.....

;-D jo...ale ta pracovní kocovina po takovém chlastu ;-) hezký den R^

0 0
možnosti