Diskuse

Taková malá apokalypsa :)

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
SC

Doufám, že nebudete mazat nesouhlasné rekace ;-):-)

2 0
možnosti
Foto

nesouhlasné reakce ne :) Ale já tu nebudu až tak často něco dávat, takže je to vlastně skoro jedno, ne? ;-)

0 0
možnosti
Foto

Huuuš sem tady, máš radost? Hádej kdo jsem?;-D

1 1
možnosti
Foto

:D Nějaký malý návod?

0 0
možnosti
Foto

Taková malá apokalypsa bylo mé ověřování účtu.;-);-D

0 0
možnosti
Foto

Ale evildentně jsi Poslední soud ...ustála ;-D

0 0
možnosti
Foto

Tak mi admin schválil (konečně) účet a můžu Ti oplatitR^. Líbí. JiříV

1 1
možnosti
DM

K dnešním jmeninám zdraví, zdraví, zdraví! Spokojenost a radost ze života se dostaví v závěsu...:-)

1 1
možnosti
Foto

Děkuju, Dani :) Hezkou neděli přeji V

0 1
možnosti
Foto

Ja, Vítku, Mílovice...na všech třech  R^

0 1
možnosti
Foto

Já tohle vyholování nechápu a fakt neschvaluju. Ale možná je to na těch fotkách důsledek nějakýho hrůzostrašnýho apokalyptickýho ozáření. To pak jo.

Co klipu se týče, je třeba říct, že ty holky mají opravdu hodně hodně divný housle.

2 1
možnosti
Foto

jsou lidi, že nemají rádi chlup mezi zubama...........psali ve Vlastě.....sám tomu nerozumím;-D

1 1
možnosti
FH

F59e19l77i44x 16H42o12r11á68k

4. 11. 2012 11:26

Mám rád pořádek. Proto hodnotím kladně, že jsou ty holky tak pěkně seřazeny podle velikosti prsou. :-) R^

3 0
možnosti
Foto

Tak to mi uniklo :) Ale je dobré, že se tam dá najít i něco jiného, než zamýšlel autor ;-D

0 1
možnosti
Foto

Oh, ívl opět zde :-).

To mě motivuje jít se po sklence nedělně dopoledního šampaňského podívat na ďábelský blogspot ;-)

2 1
možnosti
Foto

Štěpánko, jen jsem nakoukl, abych dal vědět, že Zip je VIP na lidovkách a žije...a já jsem VIP na svém a také žiji V

1 1
možnosti