Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Hezké svátky, Tome a dík za návštěvu blogu :)

0 0
možnosti
Foto

Dík, Markétko a hezké svátky :)

0 0
možnosti
MK

:-)Je skvelé... že niektoré príbehy sú iba vymyslenéR^

0 0
možnosti
Foto

Husté je...že když jsem to před časem uvedl na svém blogu...někdo řekl...chci pokračování...a já ho tedy napsal a příběh skončil...a ten někdo řekl...dáš i třetí díl?:) A já...ho dal :)) A vznikla fakt hezká trilogie :)

0 0
možnosti

:-)R^V...hezké svátky, Kájo!

0 0
možnosti
Foto

Hezké svátky ...Tobě došlo?:)

0 0
možnosti
RB

Nikdo se nemůže divit, že jste z mých nejoblíbenějších blogerů! ;-);-D

1 0
možnosti
Foto

;-D;-D Hele...synku...co tu děláš?:))

1 0
možnosti
Foto

Hlásím, že mně PFko přišlo (abych Ti ušetřila otázku;-D¨, díkyV

0 0
možnosti
Foto

:D To je hezké, že se nemusím ptát :)

0 0
možnosti
Foto

:-)Kájo ahoj a dík za PF. Po Vánocích se Ti budu revanšovat - moje kamarádka umí dělat bezvadné ale momentálně nemá internet. Hezké VánoceR^.V

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS