Diskuse

Miluju erotické telefonní linky :)

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Kájo, jak to děláš, že ti volají kvůli úvěru;-DSnad néééé...;-(Mně volají takový co to mají v náplni. Nedávno jsem jednu "odboural" v Tescu - chtěla mi vnutit nějakou kreditku, A výsledek?;-DPřechází do mé banky;-D;-DahojV

0 0
možnosti
Foto

Já to nijak nedělám ...mají to taky v náplni :-)R^

0 0
možnosti
Foto

;-D tyhle grátis jsou zkrátka neodolatelné ;-D

0 0
možnosti
Foto

;-) Doporučuji...děvčata jsou velmi vstřícná R^

0 0
možnosti
Foto

...už jsem četla na blogspotu, tak zde aspoň přihazuji karmu ;-)

1 0
možnosti
Foto

Ty si ale, ani schůzku si jí chudákovi neslíbil a ještě jí strhnou prémie;-D;-D;-D

0 0
možnosti
Foto

:-) Neslíbil... té příští, co vydrží, slíbím ;-D

0 0
možnosti
FB

Já mám kamaráda, který pobýval pár let v Japonsku a naučil se dokonale spoustu společenský frází a pár vět, které slouží k tomu, aby si člověk mohl objednat v restauraci, nebo si mohl zajít na nákup. Nechal si do japonštiny přeložit i své ptačí jméno. Je vám asi jasné, jak se představuje a jak hovoří do telefonu, pokud mu volá nějaké neznámé číslo. Dobře se baví tím, co se děje na druhé straně, když spustí. Přestože se jedná o monitorované hovory, reakce volajících bývají naprosto bezprostřední: "Ty woe, já mluvím s nějakým samurajem.....ježííš, já se asi dovolala do Hongkongu.......uff, mám na drátě Ho či mina......." Nejčastější reakcí ovšem je prý koktání, takže kamarád z toho vyvozuje, že u mobilních operátorů, v bankách a dalších subjektech jsou zaměstnáni především lidé s poruchou řeči.

3 0
možnosti
Foto

;-D Dovedu si živě představit ... protože já tam slyšel také "nějaké ruchy" v pozadí, ale zase ... nechtěl přeci jen pustit všechno ...bylo by toho moc ;-D

0 0
možnosti
Foto

R^.;-D

chudak holka, bez provize a jeste budou jeji hovor prehravat na skoleni jako pripad nezvladnuteho hovoru...:-P

3 0
možnosti
Foto

Ano...věřím, že ano :) A nebude jeden...tohle už byl druhý hovor, nicméně ta první se odbourala a po minutě dvou chichotání a pokusu ze sebe něco vypravit...nakonec prohlásila, že mi radši zavolá jindy, poděkovala a statečně zavěsila...nebylo by o čem psát ;-D

1 0
možnosti
PK

;-D No pěkný. Já měl zrovna včera podobný hovor, ale volal mi chlap. A navíc jsem mu zcela bezostyšně zalhal. Představil se, a že volá kvůli změnám v pojištění, které se týkají všech občanů mladších šedesáti let. "Týká se vás to, ta hranice šedesáti let?" "Ne, to se mě netýká" "Tak děkuji" ;-D

0 0
možnosti
Foto

;-D měl si říct, že se blížíš teprve k šedesátce a pak se ho zeptat, zda má svalnatý zadek ;-D

1 0
možnosti
Foto

Sakra- to někdy vyzkouším, až mi bude volat nějaký mládenec...já se teda zaměřím na jiné proporce, než Ty,ale budu se bavit jeho reakcemi;-D

Fajn, že sem občas něco hodíšR^

1 0
možnosti
Foto

Já myslím, že i jako žena to můžeš bez obav použít na ženu...než se to moc rozkřikne a školící centra se na tohle vyvádění z míry při zaškolování operátorek také zaměří ;-D

0 0
možnosti
Foto

Musí jí být líto, že Vám podobných zákazníků nevolá víc ...R^

0 0
možnosti
Foto

Myslím, že ne :) jsou placené od sjednané schůzky na pobočku, i když se třeba prodej nakonec neuskuteční :-)

0 0
možnosti