Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DM

8-o8-o8-o ... a fakt levice, jo?;-D;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

;-D No...přeci jen mi pravou psaní lépe ;-)

0 0
možnosti
Foto

Úplně se mi orosilo čelo - si dobrej, Karle Boháčku!! Uáááááááááá

1 0
možnosti
Foto

A to jsem...nehrál, jen psal ;))

0 0
možnosti
ZS

Tady se dějou věci... tady to žije. Vivat!!! :-)

1 0
možnosti
DT

Já myslela že ho na konci vezme čert :-) a něco děsného s ním provede...

1 0
možnosti
Foto

A proč by ho bral jiný čert?:)

0 0
možnosti
HBM

... a že prej dneska dávaj nějakej kóncert?

Krucinál, kde mám to naslouchadlo! :)))

1 0
možnosti
Foto

:))) No... vida...jak to jednoduché obelstít .))

1 0
možnosti
Foto

Veliký Kadle, konečně ses rozepsal, a to tak dobře a napínavě, že s klidným svědomím asi přestanu psát ty své banality. Vlastně zatím tak naráz nemohu, píši je hlavně pro sebe místo užívání medicíny. Je to levnější.

1 0
možnosti
Foto

co dokáže jeden rezavý proužek....nedovedu si ani představit, co by se dělo kdyby měla vlasy obarvené obráceně.:-)...jako vysloužilý bigbíťák a hráč na klávesové nástroje vím o čem píšeš.;-)

1 0
možnosti
Foto

... netušila jsem, že znáš noty ;-)

2 0
možnosti
Foto

Njn, jsem postižený dlouholetou hudebkou na dva nástroje... btw, klavír k nim nepatří :))

1 0
možnosti
Foto

Tmavovlaska (byt s rezavym prouzkem)?!? Nelezes tu nahodou nejakemu basnikovi do zeli?!? :-P

1 0
možnosti
Foto

;-D Někdy tmavá na rezavou prý špatně chytá ;-)

0 0
možnosti
VV

Nezbývá mi než závidět.

1 0
možnosti
Foto

Anebo se stát klavíristou :)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS