Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J16a69n38a 88M84a94j40o96v50á

30. 1. 2014 12:48

Jsou fakt krásní, díky.

Tak nevím, co by na ně řekli naši kocouři. Vsadím tenisky, že by utekli :-)

1 0
možnosti
Foto

Náš psejk třeba všechny kočky považoval za divně páchnoucí psy a chtěl se vždy kamarádit :) Jen ty kočky na ulicích pro to neměly pochopení :) Takže si myslím, že by se doma klidně snesly i tihle chvostoši s kočkami ... když se snesou i se psi viz video :)

0 0
možnosti
Foto

Ano, není vhodné pro každého :))

0 0
možnosti
Foto

... konečně! :-) Krásný, jak já se na ně těšila.

1 0
možnosti
Foto

;-D Ony zatím moc pro nezkušeného fotografa nechtějí pózovat, pořád mají naspěch, tak jsem musel doplnit textem ;-D

1 0
možnosti
Foto

No já nevím. Tohle mně v posteli moc nezahřeje.

Ale zábava s nimi je možná lepší než s některými kočkami. ;-)

1 0
možnosti
Foto

R^ nedá se nesouhlasit ;-D

0 0
možnosti

Jsem spolužákovi, co byl punker sehnal potkana, který měl na hlavě bílý proužek a o něco vyšší, než zbytek srsti. Ten byl unešený, že má vlastně číro:-)

U nás momentálně "zorbuje" křeček v kouli. Přišel na to, že tak může prakticky všude a vysloveně se do ní vždy dere. Nazpět už se mu tak moc nechce, zvláště potom kdy zvládl úspěšně kouli dle libosti zastavit.

2 0
možnosti
Foto

:) Jo...džungarákovi jsme tuhle hračku museli sebrat...vypadal z ní až po totálním vyčerpání .))

0 0
možnosti
Foto

Připomnělo mi to naše dvě myšky (už jsem se o nich kdysi zmínila). Jednu tmavošedou sportovkyni - ráda cvičila v plastovém kolečku a druhou sněhobílou kuličku, lenivou povalečku s kožíškem jako ledová královna, která jen ležela, žertovala a jedla. Nejradši měla tyčinku Mars.

1 0
možnosti
Foto

Tyhle mé myšky mohou mít až kilčo živé váhy :))

0 0
možnosti

loštomilej, takova mazlušenka :)

1 0
možnosti
Foto

Obě jsou přesně takové :))

0 0
možnosti

J80a53r48a 89R72a83n90k

25. 1. 2014 8:34

R^Maximalni plus k vyberu po precteni moc hezky podaneho clanku.....bezove jsem nikdy nevidela, ale co je to prosim Te "dzungarak" a "psoun", nikdy jsem neslysela, tak se jen ptam8-o, to je dobre, ze se zrzka vraci;-)

2 0
možnosti
Foto

http://cs.wikipedia.org/wiki/K%C5%99e%C4%8D%C3%ADk_d%C5%BEungarsk%C3%BD

http://cs.wikipedia.org/wiki/Psoun_pr%C3%A9riov%C3%BD

Dva odkazy na ta jiná zvířátka :) Potkani jsou šlechtění do mnoha barev a také průvodních znaků...například potkani "dumbo" jsou rozeznatelní podle tvaru, posazení a velikosti oušek třeba :) Moc hezká barva potkanů je třeba russian silver :) Tady další odkaz na barvy potkanů :)

http://zniflheimu.cz/barvy.php

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS