Diskuse

Sexuální šovinismus aneb ženy na idnes

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
HBM

:)) Já to mám zas hozený na plešatý, chlupatý a Kamil Princ (blahé paměti) :))

Hezky jsi zaívlovatělR^R^R^

1 0
možnosti
Foto

Jojo, Kamil, tančí na hrobech robátek, milý chlapík .))

0 0
možnosti
Foto

No toto. Pane kolego, vy jste úplně zapomněl na kategorii "holka" - tedy s vyholenou hlavou (jak to za mejch mladejch let dělala třeba Sinead O'Connor).

Jinak ale rotyka to byla dobrá, doprovodná erotyka povzbudivě lechtivá, no a ta sklerotyka se dá odpustit. R^

(jazykozpytcům se předem omlouvám, ale s měkkým i se ta erotyka prostě dělat nedá, leda snad v případě tikajícího letadla...)

1 0
možnosti
Foto

:)) Já myslím, že tahle kategorie se z přehledem schová do jakékoliv z těch tří, bez ohledu na to, že...nemá vlasy ;)

0 0
možnosti
MS

;-DZábavné, Karle. Já mám vlasy šedivé, v RSS nemám nikoho. Co se mnou?:-P

2 0
možnosti
Foto

Přijde na to....zda to řešíš nebo neřešíš ;)

0 0
možnosti
SK

Se jdu podívat, co tvoříš, a on je prachsprostý majdan!;-)

2 0
možnosti
Foto

Výjimečně netvořím, jen se bavím :)

1 0
možnosti
Foto

Čau, Karle, přicházím se svojí troškou do mlýna poněkud pozdě, ale přece. Musím ti vyčíst, že jsi zapomněl na 4. kategorii blogerek - a to je pan šéfadmin Dvořák. Na fotografiích u článku o blogerkách mu to moc slušelo, škoda jen, že si tam nevzal svého přítele Elčára...

1 0
možnosti
Foto

;-DNeustále Ti přeskakuje deska;-)

1 0
možnosti
Foto

Zase jsem o něco chytřejší, škoda že to záhy zase zapomenu. Závidím Ti, Kadle, Tvůj MOZEK!

1 0
možnosti
Foto

;-D... obávám se, že jsem nezařaditelná, nejen co se týká barvy vlasů. Měním barvu od blond do zrzavé a mám i černou paruku ;-)

3 0
možnosti
Foto

Jo, chameleonky jsou nezařaditelné :))

3 0
možnosti