Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

S tou žvýkačkou to musím fintit také v mém VJEKU a vrhám proto karmu!

0 0
možnosti

Soudě podle ohlasů v diskusi asi nebudu moc in, když to nazvu nechutnou prasárnou. Ale nemohu jinak. Podle mne je to nechutná prasárna.

1 0
možnosti
Foto

Ano, souhlasím, správné emoce, dík R^

0 0
možnosti

Brandone, nechceš si o tom promluvit?....Dylan;-(

1 0
možnosti

Karle, já jsem si to přečetl v poledne a jelikož jsem důvěřivý člověk (a Tobě věřím po sekanici s Honákem obzvláště), musel jsem to típnout a jít se nadejchat čerstvého vzduchu. Rychle jsem si otevřel Velký testament od F. Villona a nic podobného jsem tam nenašel. Takže mám jediný problém: je to poezie nebo próza?

1 0
možnosti
Foto

Povídka ze serie "Jak jsem někde" :) Viz rubriky v profilu :)

0 0
možnosti

;-DJsem na tom hůř...už jako malý jsem nabyl dojmu, že se ženám nelíbím, ale o to víc se líbí ony mně...a víš ty, co je to pak za dřinu?

1 0
možnosti
Foto

;-D woe ;-D Njn...měl jsi nějakou divnou maminku asi :))

0 0
možnosti
Foto

To je síla i v pravé poledne 8-o...ale dobrý! :-)R^

1 0
možnosti
Foto

:) Tady je už jedna :))

0 0
možnosti

...R^...líbí....

P.S....kdo byl pod to třetí haldou.....???

1 0
možnosti
Foto

No...tam snad nikdo :))

0 0
možnosti
Foto

Tenhle víkend buď v plánu Volyně, ale ještě jsem nevolal Vladimírovi, nicméně pokud to nevyjde, chtěl bych k místům blízko Tebe, jedno jsi mi doporučil, jedno další mám tip od jiných, takže uvidíme :)

0 0
možnosti

Předřečník mi vzal, co mě napadlo:-). Po ránu velmi silná káva! (už druhá, tak doufám, že to srdce ustojí). Ale vím, že jste mě varoval:-).

2 0
možnosti
Foto

Kde je ta první silná káva?:)

0 1
možnosti
Foto

To je teda síla F = m.a  :-)8-o:-/;-D:-P

(zapsal bych to i integrálem, ale není tu na něj smajlík)

3 0
možnosti
Foto

:) Ještě fyzika, jako bo nestačila biologie a chemie :))

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS