Diskuse

Jsem proti plošnému zákazu kouření …

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

No, našel jsem tenhle článek až s odstupem. Řada diskutujících ho chválí, ale nezlob se na mě. Mně to přijde nějak genderově nevyvážený :-)

1 0
možnosti
Foto

No to je na Tebe podobný;-)

1 0
možnosti
Foto

:)) Njn... jsem zkrátka proti :))

0 0
možnosti
Foto

Sice jsem nekuřák bezmála od narozenin, přesto karmuji až se ze mě kouří...

1 0
možnosti
Foto

Kdyby něco podobného napsal bloger Vladimír Kroupa, tak jej rozcupujete, co to napsal za blábol.

Ve Vašem případě však většina vrní blahem (kromě Františka, který je z Vás jaksi smutný).

Jak to pane Boháčku děláte?

Naučte mne to.

1 1
možnosti
Foto

To nejde naučit  :)

0 0
možnosti
Foto

R^Konečně blog o něčem, co NEVADÍ (v tomto případě kouření). Většina blogů je totiž o tom, co VADÍ (včetně některých mých:)).

1 0
možnosti
Foto

:) Njn... na blbosti generál, ale řešit otázky Ukrajiny případně české společnosti, to néé :))

0 0
možnosti

nesouhlasim...a beru na vědomí, že s tím nesouhlasíš...;-)

1 0
možnosti
FF

;-D..a pak, že my nekuřáci nejsme tolerantní...

1 0
možnosti
Foto

;-D To zní hrdě...My, nekuřáci!;-D

0 0
možnosti
PB

....ááá, tak má to svoje rizika,- když u teho voba usnou mužou aj vyhořet !

1 0
možnosti
Foto

:) Pravda a je dobře, že se ozvali i lidé s protiargumenty :) R^

0 0
možnosti
Foto

Karle, Vy ale dovedete překvapovat 8-o;-DR^

2 0
možnosti
Foto

Ajtakrajta, tohle by překvapivé ode mne být nemělo :))

0 0
možnosti