Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

... špatný je, když nechutná ;-D

1 0
možnosti
Foto

:) jeden ale ledacos skousne :)

0 0
možnosti
DT

:-) Démoni v hlavě. :-) Ti jsou nejhorší. ;-D

2 0
možnosti
Foto

8-o ... to jsou věci...;-)

1 0
možnosti
Foto

Kam se hrabe zazdění, že?:)

0 0
možnosti

z textu vyplývá, že stále nemáš medvídka mývala...no, tak se tedy bav po svém...:-P;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Já Ti nevím...Ty fakt používáš medvídka? :-P

0 0
možnosti
Foto

...zkus to někdy namalovat;-)

1 0
možnosti
Foto

Na malování jsem naprostý antitalent :/

1 0
možnosti
Foto

Dick Riot!

(a včil mudruj, Milošu)

3 0
možnosti
Foto

Já tam to slovo měl původně místo slova "štěrbina"...ale po té aférce jsem ho nepoužil, úmyslně :)

2 0
možnosti
PK

Zdarec, no docela dobře jsem se pobavil i když ty první věty se mnou dost zacloumaly. Fakt dobrý;-D

1 0
možnosti
Foto

O pobavení jde až v první řadě :))

0 0
možnosti
Foto

Pokud toto má být o onanii,tak doufám, že si nebrečíš do slipů:-))

1 0
možnosti
Foto

:) Nebylo, to snad jasné na první pohled :) Btw...nosím trenky :)

1 0
možnosti
Foto

Takhle mi jen i obyčejná představa zvuku, vzniklého nárazem skla do stěny a padajícího po kouskách na podlahu, působí reálnou bolest ve spáncích stejně, jako ji vyvolávají střepy citů někde pod kůží a žebry.R^ Jinak popsat vlastní masturbaci takhle - si talent ;-).

1 0
možnosti
Foto

Už dlouho jsem Tě neviděl, krom Tvých blogů ofc :) Hezké dopolko R^

0 0
možnosti
FF

;-DJá ti pořád říkám: "Nepij to liguére!"

1 0
možnosti
Foto

:) Vidíš ... ještě jsem zvědav, zda se někdo přihlásí řekne:

"Já Ti pořád říkám, neonanuj, budeš mít chlupaté dlaně!" :)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS