Diskuse

Brácha byl vždycky pěkná svině

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
HP

Skvělé. Moc dobře napsáno:-)

1 0
možnosti
Foto

Ahoj, Helen :) Dík za nakouknutí, rád tě vidím :)

0 0
možnosti
KT

Výborně napsáno.R^

Nevím zda je to ze života, ale jako bych to viděla u nás doma, ovšem s tím rozdílem, že já nebyla starší brácha a "je malej" se pravidelně střídalo s "vždyť už jsi velká, máš mít rozum".

Protože jsem jako každá ženská trochu zákeřná, často jsem mu kladla nástrahy, leč většinou to bylo málo platné, protože jsem přeci měla mít rozum. To celé vyvrcholilo nejprve vrhnuvším půlkilovým magnetem ve tvaru podkovy, jíž mě bratříček trefil do hlavy, od té doby jsem praštěná, a poté když mě jedenáctiletý v mých osmnácti přepral.

Rozumu jsem cestou životem moc nepobrala, ale praštěná zůstávám, navíc ještě infantilní. Zato mám radost ze života a těší mě každá příležitost k potěšení, například vaše fotky i dobře napsaný blog.

1 0
možnosti
Foto

Pointa...je cca dvacet let stará realita včetně té situace, při které se to stalo včetně mé první dovolené u moře v Řecku, na kterou dodnes rád vzpomínám a tahle dovolená s mým mladší bráškou by vydala minimálně na několik desítek blogů :)

Tak podkova?:))

Děkuju V

0 0
možnosti

Kájo, tak jsem se konečně dostala k tomu si přečíst "tak trochu něco nezvyklého" od tebe. A musím říct - skvělé. Je tam VŠE o tvém vztahu k bratrovi:-)R^

1 0
možnosti
Foto

Majko, ale tohle není "nezvyklé" ode mne :) Obdobných textů uspořádaných do povídek mám na svém blogu fakt hodně :) Mnohem více, než erotiky nebo jiných povídek :)

1 0
možnosti
MV

tak jsem, Karle, zahlasoval a drzim palce!

1 0
možnosti
Foto

Dík, máš ho tam ode mne od té doby, co jsem ten článek našel :-) Ty a Jarek :-)

0 0
možnosti
DM

Svině, nesvině, jak se pozná, že jsem zdárně hlasovala?! ;-O

Proč tam není něco jako "děkujeme za váš hlas"?!

1 0
možnosti
Foto

:) To já netuším, sakriš :) děkuju V

1 0
možnosti
ZS

Ale to jsem se skutečně dobře pobavila .... staršího bratra zdraví nejmladší ze tří sourozenců :-)

Skvělá pointa, taková nezištná nabídka se musí ocenit! R^

1 0
možnosti
Foto

:) takže opečovávaný benjamínek?:) Podívejme :))

1 0
možnosti
Foto

Skvělý článek Kájo a bráchu ti závidím ;-D. R^V

1 0
možnosti
Foto

Zdravím, Jiří...a ano, je co závidět :))

1 0
možnosti
VK

Mám o 5 let mladší sestru a všechno znám :)) Výhoda je,že nelpím na věcech,když mi všechno sebrali a dali jí.Taky mi ani nevadí,že v doma můžu v očích pubertální dcery za všechno já- jsem na to od dětství zvyklá :))

1 0
možnosti
Foto

:) Aneb jak se říká:"Co tě nezabije, to tě posílí" :)

0 0
možnosti
Foto

Dobré ránko :) Bratrská výpomoc, noo :))

1 0
možnosti
Foto

J52a66n62a 62M13a38j26o34v54á

29. 2. 2016 22:53

Joo, ti mladší sourozenci....R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Je s nimi furt v podstatě starost, že?:))

0 0
možnosti