Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Skvělé a zvláštní! Nedávno jsem si na ten Excalibur taky vzpomněla: http://knorrova.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=501441

2 0
možnosti
Foto

"Chtěl (a) bych jet do lesů,

kde zelené koberce travin

zahoří keltskou legendou

a někdo šeptne: Dream!"

Chtěl bych do mechu položit znavený svět, nechat ho napít vody od Paní jezera a tou křišťálovou chutí zahnat jeho splín.

1 0
možnosti
Foto

Dobré ránko, Štěpánko V

0 0
možnosti
ZS

Boháčku Karle,

tvůj příběh z dob, kdy kouzla byla součástí lidských životů je skvěle odvyprávěný, sám jsi kouzelník se slovy a pointa je přesně v tvém stylu - nečekaná a přitom jediná možná, tudíž perfektní. Líbí, tůze moc. R^

A z dálky volám - ještě, ještě ... piš dál.V

2 0
možnosti
Foto

Přeháníš...A Tvé "Kostky s ďáblem" jsou skvělé :)

1 0
možnosti
Foto

R^Tak tohle je můj oblíbený film. A ta tvoje dějová vsuvka, Karle - R^

1 0
možnosti
Foto

Njn...tak nějak mi tam Černá Luna pasovala najednou :)

1 0
možnosti

Jasněže, Karel. Je v tom všeR^

3 0
možnosti
Foto

Majko, děkuji :) Původně jsem si myslel před pár týdny, když jsem to napsal, že si to nechám pro případnou Letní povídku...ale pak jsem si řekl, že přeci napíšu do té doby ještě něco mnohem lepšího se skromností sobě vlastní .))

2 0
možnosti
Foto

Jo R^ Pošli ten text Boormanovi :-)

Hlásím se ke kultu. Tenhle film jsem viděl minimálně 5x.

Skvěle zakomponovanej Wagner a Carmina.

A k zaříkávadlu bych dodal:

http://www.evertype.com/misc/charm.html

3 0
možnosti
Foto

Ahoj, Honzo :) Dík :) Ona těch teorií...je spousta, žádná nesedí do puntíku :) Těžko říct, z čeho opravdu čerpal...i když největší logiku by, pro racionálně uvažujícího člověka, měly staré ostrovní jazyky a nářečí :)

Kdysi před lety jsem na tohle téma četl hodně pěkný článek, ale nějak se mi ho nedaří dohledat, tam si někdo dal práci dokonce s určitou symbolikou ve filmu a pomocí různých klíčů přehazoval hlásky i slova dostával z toho doslova "kouzelná" znění :)

3 0
možnosti
Foto

Anal natrah, urtwas betcham, dochiel di enve" není žádný shluk vymyšlených hlásek jak se domníváte, ale pochází ze staré irštiny a znamená: "Hadí dech, kouzlo života a smrti, předzvěst stvoření". Podivuji se, že právě Vy, který klade tak velký důraz na detaily a své ego, si to nedohledal. Přeji hezké pondělí.:-)

2 0
možnosti
Foto

Děkuji za doplnění i nakouknutí a přeji hezký den :)

1 0
možnosti
Foto

Na film se dá stále koukat ve své podstatě :)

3 0
možnosti
Foto

Pane K, početl jsem si, děkuji, a přeji hezký den!R^

2 0
možnosti
Foto

Bude určitě hezký, svítíčko sluní, Kocoure :)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS